گفتمان

نظرات خوب بچه های تیمدر موردتمرینات روز پنجشنبه 95,5,12

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

13 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیمدر موردتمرینات روز پنجشنبه 95,5,12" ثبت شده است

پارميدا احمدي

1396/05/12 09:33 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد به مربيان عزيز ❤💋❤💋

ما بعد از وارم تمرينات بسيار خوبى داشتيم 😘😍😘😍ما واترپلو بازى نكرديم و من بسيار ناراحت شدم 😢😔 بعد ما با شكوفه جون تمرينات 200 و 100متر تخصص اول و دوم كار كرديم 💋❤💋❤

با تشكر فراوان 🌹💋❤😘😍


پارميدا احمدي

1396/05/12 09:36 ب.ظ

عملکر پا ویرایش

پا زدن دراین شنا درعمل شبیه پا زدن در کرال سینه است، با این تفاوت که دراین جا هر دو پا همزمان با هم حرکت می‌کنند، بنابر این تعداد ضربه‌های پا درطی یک دور شنای پروانه به طور عمومی از کرال سینه کمتر می‌باشد. درحالی که بدن کشیده درسطح آب قرار دارد، باسن قدری خارج از آب قرار می‌گیرد. دراین حالت پاها بسته و در حدود ۳۰ سانتی متر در زیر آب است. هنگام به حرکت درآوردن ساق پا، باسن قدری به داخل آب کشیده می‌شود، درهمین حال به دلیل خم شدن مفصل لگن خاصره، ران نیز کمی به داخل آب کشیده می‌شود. دراین موقعیت کف پا به طرف سطح آب به حرکت در می‌آید که نهایتاً در قسمت پشت زانو، درمفصل زانو، زاویه ۹۰ درجه ایجاد می‌شود، درچنین حالتی جلوی ساق پا و روی پا به طرف پایین و عقب، فشار بر آب وارد می‌کنیم که درنتیجه منجر به پیشروی و شناورشدن شناگر در سطح آب می‌شود.


پارميدا احمدي

1396/05/12 09:37 ب.ظ

عملکر پا

پا زدن دراین شنا درعمل شبیه پا زدن در کرال سینه است، با این تفاوت که دراین جا هر دو پا همزمان با هم حرکت می‌کنند، بنابر این تعداد ضربه‌های پا درطی یک دور شنای پروانه به طور عمومی از کرال سینه کمتر می‌باشد. درحالی که بدن کشیده درسطح آب قرار دارد، باسن قدری خارج از آب قرار می‌گیرد. دراین حالت پاها بسته و در حدود ۳۰ سانتی متر در زیر آب است. هنگام به حرکت درآوردن ساق پا، باسن قدری به داخل آب کشیده می‌شود، درهمین حال به دلیل خم شدن مفصل لگن خاصره، ران نیز کمی به داخل آب کشیده می‌شود. دراین موقعیت کف پا به طرف سطح آب به حرکت در می‌آید که نهایتاً در قسمت پشت زانو، درمفصل زانو، زاویه ۹۰ درجه ایجاد می‌شود، درچنین حالتی جلوی ساق پا و روی پا به طرف پایین و عقب، فشار بر آب وارد می‌کنیم که درنتیجه منجر به پیشروی و شناورشدن شناگر در سطح آب می‌شود.


پارميدا احمدي

1396/05/12 09:48 ب.ظ

اجرای کلیه حرکات دست و پا و تنفس در شناي پروانه

با وجود این که بلند کردن سر از روی آب موجب افزایش نیروی مقاوم می‌گردد و در نتیجه بر روی سرعت شناگر اثر می‌گذارد، لیکن یک شناگر خوب می‌تواند با تنظیم زمان مناسب نفس گیری، این اثر منفی را به حداقل برساند. بدین منظور، نخست شناگر سعی می‌کند تعداد نفس گیری‌های خود را براساس نیاز فیزیولوژیکی خود به حداقل برساند، غالباً در شناهای سرعتی، شناگر در هر دو یا سه دور کامل حرکت دست یک نفس گیری و در شنای استقامتی در هر یک یا دو دور کامل حرکت دست یک بار نفس گیری می‌کند. سپس وی سعی می‌کند با تنظیم حرکات، سر خود را زمانی بالا بیاورد که همزمان با اجرای موفقیت آمیز عمل نفس گیری، در حداقل فاصله ممکن نسبت به سطح آب قرار گیرد. جهت رسیدن به این هدف، سر باید زمانی بالا بیاید که نیمی از مرحله کشش انجام شده باشد و شانه‌ها با اجرای حرکت دست‌ها و همزمان با انجام ضربه دوم پاها به بالا کشیده شده و دهان از آب خارج گردد. هر گونه حرکت اضافی ناشی از بالا کشیدن سر، موجب فرورفتن پاها در آب و ایجاد نیروی مقاوم خواهد شد. با انجام این عمل، شناگر هوا را به درون مجاری تنفسی خود فرستاده و بی درنگ سر را بین دو دست به درون آب فرو می‌برد، در همین زمان است که دست‌ها با تاب دادن (پرتاب کردن) از خط میانی شانه‌ها در هوا گذشته و برای ورود به آب به سمت جلو فرستاده می‌شوند.

به طور کلی با هر حرکت دست در شنای پروانه دوبار پای پروانه زده می‌شود. اولین حرکت پا به سمت پایین وعقب موقعی انجام می‌شود که کف دست‌ها از روی آب به داخل آب فرورفته و آب را به طرفین می‌کشد و دومین حرکت پا نیز هنگامی صورت می‌گیرد که دست‌ها در مرحله فشار قرار داشته و به طرف یکدیگر نزدیک می‌شوند و در واقع حرکت هنگامی شروع می‌شود که مرحله فشار رو به اتمام بوده و کف دست‌ها از ناحیه کمر به سمت عقب بدن در حال حرکت می‌باشند. توجه داشته باشید پای اول در شنای پروانه برای راندن بدن به جلو و پای دوم صرفاً جهت نگهداری و تکیه بدن روی آب نقش مهمی را ایفا می‌نمایند. به محض ورود دست‌ها در آب، عمل بازدم شروع می‌شود و هنگامی که دست‌ها مجدداً از نزدیک باسن آب را ترک می‌کنند سر به عقب کشیده شده و در این مرحله که دم صورت می‌گیرد.


طاهره

1396/05/12 09:58 ب.ظ

باسلام وخسته نباشيد به مربيان غزيز وگرامي

ما امروز اول نرمش كرديم وبعد وارم رفتيم


طاهره

1396/05/12 10:04 ب.ظ

وبعد تمرينات خيلي خوب وكمي سخت وبعدروي تخصص اول ودوم كار كرديم ماامروز واترپلو بازي نكرديم😩😞😩😫😩😤


طاهره

1396/05/12 10:11 ب.ظ

وبعد ركورد تخصص اول وبعد تخصص دوم داديم من از ركودهايم رازي هستم وبعد ٢٠٠متر بازگشت رفتيم وامروز شكوفه جون باماكاركردن❤️💋❤️💋❤️👄💙👄💙👄💙💜😘💜😘💜


هانا مروتي

1396/05/12 11:03 ب.ظ

باسلام

ما امروز بعد از نرمش وارم رفتيم و بعد ٢٠٠متر كرال سينه و بعد ٣٣ متر هاي تخصص اول و دوم رفتيم .🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/05/12 11:09 ب.ظ

ما امروز تمرينات خيلي سخت و نفس گيري رو داشتيم و شكوفه جون زحمت ركورد گرفتن رو كردن .💋💋


هانا مروتي

1396/05/12 11:12 ب.ظ

ما امروز واتر پلو بازي نكرديم و من خيلي ناراحت شدم 😭😭😢😫


هانا مروتي

1396/05/12 11:16 ب.ظ

من خيلي تشكر مي كنم از مهتاب جون 😘شكوفه جون 😘سارا جون و فريبا جون 💋💋💋💋💋💋


سارا ابراهیمی

1396/05/12 11:16 ب.ظ

✅حداکثر نتیجه از تمرین

1⃣زمان تمرین

چه باور کنید یا نکنید بیش از اینکه مهم باشد شما چه نوع تمریناتی انجام میدهید ، نکته مهم اینست که آیا توان کافی را در هنگام انجام تمرین دارید یا خیر؟

اگر عصرها بعد از کار توان ندارید ، تمرین را به شب و یا به اول صبح موکول کنید و یا اگر صبح حها انرژی کافی ندارید وقت تغییر آن به عصر میباشد.هرکاری که انجام میدهید ، باید نتیجه تمرین شما به تقویت قدرت و بهره وری شما بیفزاید . اگر چنین نیست جایی از کارتان غلط است.

2⃣غذای صحیح و سالم

اگر قبل از تمرین بتوانید خود را به خوبی تغذیه کنید این کار میتواند تاثیر زیاد بر عملکرد تمرینی شما داشته باشد.میتوانید مقادیر معین و مدیریت شده ای از کربوهیدارت را حدودا 45 تا 60 دقیقه قبل از تمرین در برنامه غذایی خود داشته باشید . این کار باعث افزایش نیرو ، توان ، استقامت و رشد عضله میشود.


طاهره

1396/05/12 11:41 ب.ظ

شناورزشي كامل است ومزاياي بسيارزيادي براي بدن انسان دارد.نزادان اززماني كه جنين بود دورن اب قرار داشتند.

(١)شناروشي عالي درميان انواع واقسام ورزش هاوتمرين هاي حركتي است.اين ورزش فراي تواناي هاوسن،روشي ايده ال براي فعال بودن وسالم بودن مي باشد.شناي مستمر ومنظم باعث كاهش خطرابتلا به بيماري هاي مزمن نظيرامراض قلبي،ديابت نوع دوم سكته مي گردداين وزش همچنين باعث افزايش روحيه مي گردد

(٢)خواص شنا بدون كمترين تماس هاي فيزيكي فرسايشي عايد بدن انسان مي شود.(٣)برخي از فيزيولوژيست هابراين باورهستندكه شنا انتخاب كارامدي براي كساني است كه با محدوديت هاي فيزكي وبدني خاص مواجه هستند.انها مي گويند شنا براي اشخاص كه تمرين هاي غيرازشنا،برايشان خسته كنند.وهمراه درد است،بهترين گزينه است.(٤)شناورزشي است كه همه بدن را تحريك وا مي دارد.

(٥)شنا باعث مي شود كه فرد انرژي افزون تري براي انجام كاري هاي روزانه ي خود به دست اورد.

(٦)اين تمرين ورزشي بدن انسان راانعطاف پذيرتر مي كند

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر