گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روزسه شنبه96,11,17

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

10 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روزسه شنبه96,11,17" ثبت شده است

هانا مروتي

1396/11/17 07:14 ب.ظ

با سلام

ما امروز اول ١٠٠ تا طناب زديم و بعد ترمش كرديم و ٥٠٠ متر وارم رفتيم كه مثل هميشه خوب بود .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/11/17 07:51 ب.ظ

و بعد ١٠٠ متر پاي تخصص اول ، ١٠٠ متر دست تخصص اول و ١٠٠ متر كامل تخصص اول رفتيم و همينطور تخصص دوم


پارميدا احمدي

1396/11/18 12:13 ق.ظ

با سلام به تمام مربيان عزيز🌹❤️💋😍😘ما بعد از 100تا طناب و 500وارم تمرينات خوبى داشتيم 👌سپس شنا هاى پشت و سينه را تمرين كرديم .👏


پارميدا احمدي

1396/11/18 12:23 ق.ظ

بعد فين پوشيديم و بعد ركورد گيرى 1500 متر داشتيم 😳 بعد66 متر از پروانه ، پشت ، قورباغه و سينه داشتيم كه بسيار خوب بود👌👏👍😘ما پنج شنبه مسابقه داريم و من اميدوارم بتوانيم در اين مسابقه مدال هاى رنگارنگى بياوريم 🥇🥈🥉🏆🏅🎖

باتشكر


پارميدا احمدي

1396/11/18 12:28 ق.ظ

شواهد نشان می‌دهند که قدمت شنا و شنا کردن به ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد در تمدن مصر و بعد از آن در تمدن‌های آشور و یونان و روم باستان بازمی‌گردد. آنچه از گذشته آموزش شنا می‌دانیم بر اساس یافته‌هایی است که از «حروف تصویری» هیروگلیف مصریان به دست آورده‌ایم. یونانی‌های باستان و رومی‌ها شنا را جزو برنامه‌های مهم آموزش نظامی خود قرار داده بودند، و مانند الفبا یکی از مواد درسی در آموزش مردان بوده‌است. شنا در شرق به قرن اول قبل از میلاد بازمی‌گردد. ژاپن جایی است که شواهد و مدارکی از مسابقات شنا در آن وجود دارد. در قرن هفدهم به دستور رسمی حکومتی شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس می‌شد.

مسابقات سازمان یافته شنا در قرن ۱۹ میلادی قبل از ورود ژاپن به دنیای غرب شکل گرفت. از قرار معلوم مردم ساحل نشین اقیانوس آرام، به کودکان هنگامی که به راه می‌افتادند یا حتی پیش تر شنا می‌آموختند. نشانه‌هایی از مسابقات گاه‌وبیگاه میان مردم یونان باستان وجود دارد و همچنین یکی از بوکسورهای معروف یونان شنا را به عنوان تمرین در برنامه ورزشی خود گنجانیده بود. رومی‌ها اولین استخرهای شنا را بنا کردند و گفته می‌شود که در سدهٔ یکم پیش از میلاد گایوس ماسناس[۱] رایزن سیاسی سزار آگوست رومی، نخستین استخر آب گرم را ساخت.


مانلى مرادى

1396/11/20 12:14 ق.ظ

شنا کردن درآب دریا نه تنها جنبه تفریحی و سرگرمی دارد, بلکه از جنبه های زیادی بر سلامت دن انسان تاثیر بسیار مثبتی می گذارد در مطلب زیر بیشتر بخوانید

چرا آب دریا برای سلامت بدن مفید است؟

سلامت نیوز: فکر کنید که در ساحل آرام دریا نشسته اید و به امواج دریا گوش سپرده اید، نفس کشیدن در هوای دریا و شنا کردن در دریای شور، بهترین موقعیت برای آرامش و دور شدن از استرس است و فواید شگفت انگیزی برای سلامت بدن دارد که در این مقاله می خواند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، تا به حال به این فکر نیفتاده اید که چرا همیشه در ساحل احساس خوبی دارید؟ یک دلیل خوب وجود دارد، و آن چیزی فراتر از این واقعیت است که شما از آشفتگی جامعه امروزی دور شده اید. در واقع دلیل این احساس با توضیحاتی علمی همراه است. دریا مزایای سلامتی بسیاری برای شما به همراه دارد از جمله ویژگی بهبود دهندگی بسیار عالی آن است


مانلى مرادى

1396/11/20 12:16 ق.ظ

شنا ورزشی کامل است و مزایای بسیار زیادی برای بدن انسان دارد. نوزادان از زمانی که جنین بودند درون آب قرار داشتند.[۱] شنا روشی عالی در میان انواع و اقسام ورزش‌ها و تمرین‌های حرکتی است. این ورزش فرای توانایی‌ها و سن، روشی ایده‌آل برای فعال بودن و سالم بودن می‌باشد. شنای مستمر و منظم باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نظیر امراض قلبی، دیابت نوع دوم و سکته می‌گردد. این ورزش همچنین باعث افزایش روحیه می‌گردد.[۲][۳] خواص شنا بدون کمترین تماس‌های فیزیکی و فرسایشی عاید بدن انسان می‌شود.[۴] برخی فیزیولوژیست‌ها بر این باور هستند که شنا انتخاب کارآمدی برای کسانی است که با محدویت‌های فیزیکی و بدنی خاص مواجه هستند. آنها می‌گویند شنا برای اشخاصی که تمرین‌های غیر از شنا، برایشان خسته‌کننده و همراه درد است، بهترین گزینه است. شنا ورزشی است که همه بدن را به تحرک وامی‌دارد.[۱][۵] شنا باعث می‌شود که فرد انرژی افزون تری برای انجام کارهای روزانه خود به دست آورد.[۶][۶] این تمرین ورزشی بدن انسان را انعطاف‌پذیرتر می‌کند.[۴][۷]

در تمرین شنا تمام اعضا بدن در حالت ورزش کردن هستند؛ قلب، ریه‌ها، عضلات و … این فعالیت‌های بدنی در حالتی است که به مفاصل فشار بسیار کمی وارد می‌گردد. شنا برای سلامت عمومی و تناسب اندام تمرین بسیار خوبی است، با این توضیح که این تمرین برای کاهش وزن بهترین روش نمی‌باشد.[۸]

کاهش وزن، از بین بردن استرس، افزایش عزت نفس و خودباوری، کمک در بهتر شدن خلق و خوی و احساس بهتر، توانمند کردن عضلات و ماهیچه‌ها، بهبود خواب، کاهش فشار مفصلی در حین ورزش، عدم احساس گرمای حاصل از ورزش و دوری از تعرق، تقویت دستگاه گردش خون، جلوگیری از ابتلاء به بیماری دیابت نوع دوم و کاهش فشار خون و کلسترول خون از نتایج شنای مستمر می‌باشد.[۹]

به دلیل این که در شنا کردن اکثر عضلات بدن در فعالیت هستند، قلب و ریه‌ها به منظور اکسیژن رسانی به ماهیچه‌ها به فعالیت شدید می‌افتند این بدان معنا است که شنا تمرین بسیار عالی برای تقویت دستگاه گردش خون (قلب‌ها و عروق) است. شنا همچنین باعث تعادل در فشار خون می‌گردد.[۲]

شنا یکی از بهترین تمرین‌های ورزشی هوازی است که تمام بدن را به تحرک وادار می‌کند


مانلى مرادى

1396/11/20 12:23 ق.ظ

هر تیم از ۱۲ بازیکن تشکیل شده‌است که شامل هفت بازیکن اصلی و پنج بازیکن ذخیره‌است. بازیکنان اصلی دارای یک دروازه بان و شش بازیکن زمین هستند. این شش بازیکن می‌توانند هم در نقش حمله و هم در نقش دفاعی ظاهر شوند و جای مخصوص به خود ندارند. یکی از قوانین مهم واترپلو این است که بازیکنان زمین اجازه ندارند توپ را با دو دست بگیرند و باید آن را فقط با یک دست کنترل کنند. در فاصله دو متری از دروازه بان‌های هر تیم نشانه‌هایی به نام خط دو متری وجود دارد. بازیکنان تیم مقابل اگر توپ نداشته باشند نباید وارد این محوطه شوند. مدت زمان بازی برای آقایان در چهار ست هشت دقیقه‌ای و برای خانم‌ها چهار ست شش دقیقه‌ای است.


رميصا عظيمي

1396/11/22 12:34 ق.ظ

سلام به همه ي مربيان عزيز ما تمرينات خوبي رو امروز داشتيم 💜💙

كه روي پشت وسينه متمركز مي شد بعد ٢٠٠متر هاي خوبي داشتيم كه براي مسابقمون حسابي مفيد بود.👌🏻

بعد ركورد ١٥٠٠متر سينه بافين داشتيم كه باend و sprint انجام ميشد.

بعد هم ٦٦متر هاي مفيد از شناهارو داشتيم كه عالي بودن

ما پنج شنبه مسابقه داريم واميدوارم بدرخشيم ومدال هاي خوبي به دست بياوريم. 👍🏻


رميصا عظيمي

1396/11/22 12:35 ق.ظ

از مهتاب جون هم متشكرم براي كمك هاي كه به ما كردن❤️💋❣️❤️💋❣️🌹🌹❣️💋❤️❣️💋❤️

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر