گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز پنج شنبه 95,8,26

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

12 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز پنج شنبه 95,8,26" ثبت شده است

طاهره

1396/05/26 10:35 ب.ظ

باسلام وخسته نباشيد به مربيان گرامي

ما امروز اول نرمش كرديم وبعد٢٠٠وارم رفتيم وبعد ٢٠٠رفت كرال سينه مچ بسته وبرگشت

سربالاكرال سينه وبعد١٠٠توپ رو كف استخر ببريم وپا بزنيم


طاهره

1396/05/26 10:40 ب.ظ

وبعد واترپلو بازي كرديم من توگروه اتنا بودم وبازي خيلي خوب ودوستانه بود ماامروز خيلي طولاني بود وخوب بود


طاهره

1396/05/26 10:45 ب.ظ

شنا بهترین کاهش وزنتاثیر مثبت فراوانی که چند مرتبه شنا در طول یا عرض استخر بر سلامت ما می‌گذارد، باورکردنی نیست.

تاثیر مثبت ورزش بر سلامت روحی و جسمی ما غیر قابل انکار است. بهترین حالت، زمانی است که شما برنامه ورزشی خاصی که متناسب با شیوه زندگی، علایق و شرایط جسمی تان باشد برگزینید، زیرا ورزش کاری است که باید از آن لذت ببرید.

اگر در فصل تابستان، گرما شما را از انجام ورزش منصرف می کند، به جای آنکه ورزش را قطع کنید، به شنا بپردازید. شنا نه تنها موجب طراوت و شادابی می شود، بلکه می تواند تاثیری معجزه آسا بر جسم و از بین رفتن آن کیلوهای اضافه بگذارد. تاثیر مثبت فراوانی که چند مرتبه شنا در طول یا عرض استخر بر سلامت ما می‌گذارد، باورکردنی نیست. شنا سلامت را بهبود بخشیده و موجب تناسب تمام بدن می شود و قدرت، استقامت و انعطاف آن‌را تقویت می کند. شنا به عنوان یک ورزش، با بدن بسیار ملایمتر برخورد می‌کند و آسیب‌های ناشی از آن در حداقل هستند. وزن بدن در آب به یک دهم وزن واقعی تقلیل یافته و خاصیت شناوری در آب، از شدت ضربه های وارد شده بر مفاصل می کاهد.

کم شدن وزن در آب به افرادی که بدن آماده ای ندارند کمک می‌کند تا راحت تر حرکت کنند. به این ترتیب، شنا بخصوص برای افراد مبتلا به آرتروز، مشکلات پشت و کمر، مشکلات ناشی از اضافه وزن، بارداری و در کل افرادی که نمی‌توانند به ورزش های خشکی بپردازند، بهترین انتخاب خواهد بود. علی رغم سبکی بدن در آب، شنا ورزشی سنگین به شمار می رود و تمام عضلات اصلی بدن را به حرکت وامی دارد. شنای کرال سینه، قورباغه و کرال پشت تقریبا از تمام عضلات اصلی بدن- شکم، عضلات دوسر و سه سر، سرین، عضلات پشت ران و چهارسر- استفاده می کنند. شنا علاوه بر استفاده از گروه‌های متعدد ماهیچه ها، موجب انعطاف پذیری و حفظ نرمی مفاصل بخصوص در ناحیه لگن، گردن، شانه و دست و پا می شود. شنا در دسته ورزش های ایروبیک-هوازی- قرار دارد زیرا چند دور شنا بیش از سه دقیقه زمان می‌برد و مقدار مصرف اکسیژن عضلات بسیار زیاد است. از مزایای دیگر شنا می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد که به نوبه خود موجب کاهش خطر سکته قلبی می‌شود. این ورزش توان قلب را بالا برده و میزان خون پمپ شده به بدن را افزایش می‌دهد و همچنین با افزایش جریان خون در ریه، موجب سوخت کالری بیشتر می شود.


پارميدا احمدي

1396/05/26 10:49 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد به مربيان عزيز و گرامى ❤❤♥🌹😍😍 ما بعد از 200 متر وارم تمرينات بسيار عالى و خوبى داشتيم كه يكى از آن ها هم حمله با توپ بود 👍👍🌺😘😘😚بعد واتر پلو بازى كرديم كرديم كه من خيلى راضى بودم 😜😜😜😝

من خيلى خيلى از بازى واتر پلو خوشم مياد و از مهتاب جون خواهش مى كنم كه به جز پنج شنبه ها روز هاى يكشنبه يك تايم كوتاهى بازى كنيم

با تشكر فراوان از مربيان عزيزم 😃😃😃😍😍😘


پارميدا احمدي

1396/05/26 11:02 ب.ظ

بدن به حالت شناور روی آب قرار می‌گیرد. ساق پا ابتدا به سمت باسن خم می‌شود. در ناحیه تهیگاه خمیدگی ملایمی نیز ایجاد می‌شود. زانوها به اندازه ۱۵ سانتی متر در هنگام خم شدن زانوها از یکدیگر فاصله می‌گیرند، اندک زمانی قبل ازآنکه پاشنهٔ پاها به باسن برسند، پنجه پاها به طرف نازک نی و زانو کشیده می‌شوند و پاشنهٔ پاها به داخل نزدیک می‌شوند . اکنون ساق پا همزمان از طرفین حرکت کرده و دایره‌ای را در جهت عقب ترسیم می‌کند و کف پاها نیز با فشار خود آب را به عقب می‌رانند.

به محض اینکه مرحله فشار تمام شد، پاها به طور کشیده و مستقیم در مجاورت یکدیگر در داخل آب قرارمی گیرند. ضربه‌های پای شنای قورباغه باید توسط تخته شنا به منظور به دست آوردن تکنیک و مکانیک صحیح حرکت آن انجام شود. به وسیلهٔ تخته شنا، شناگر و مربی بهتر متوجه می‌شوند که ضربه‌های وارده و یا حرکت‌های انجام شده توسط پاها به چه میزان تاثیر داشته و چقدر باعث جلو رفتن شناگر می‌شود و در عین حال حالت و شرایط پاها کاملاً مشخص می‌شود. اما باید توجه داشت که در هنگام استفاده از تخته شنا و پا زدن با آن، دست‌ها کشیده شود و تخته را به جلو متمایل سازد و درعین حال شانه‌ها را کاملاً به پائین و داخل آب فرو ببرد.

باید توجه داشته باشید که پاشنه‌های پا از سطح آب خارج نگردد و اگر چنین موردی را در موقع آوردن پا به جلو مشاهده کردید، باید زانوها را کمی بیشتر به زیر لگن خاصره و باسن برده و به شکم نزدیک سازید. این عمل باعث می‌شود که پاشنه پاها به پائین برود، یعنی جائی که باید باشد. و وقتی پاشنه‌های پا در زیر سطح آب باشد نشان می‌دهد که نیروی وارده توسط کف پا کاملاً اثر می‌نماید. در شنای قورباغه حرکت‌های پا بسیار مهم است. زیرا ۵۰ در صد پیشروی بدن در آب مرهون ضربه‌های پا به خصوص از ناحیه کف پا می‌باشد.

درعین حال باید در نظر داشت که در بین شناگران قورباغه رو، بعضی‌ها حرکت دستشان قوی است و باعث پیش روی بیشترشان می‌شود و بعضی دیگر حرکت پاهایشان. ضربه پاها باید حتی المقدور با کف پا باشد و بدین علت است که لازم است مچ پاها به طور کامل دارای انعطاف‌پذیری باشند. برای اینکه مشخص شود که مفصل مچ پای شناگر به اندازه کافی دارای جنبش پذیری است یا نه، آزمایش ساده‌ای وجود دارد. بدین طریق که شناگر مستقیم می‌ایستد، در حالیکه پاهایش نزدیک به هم است و دست‌هایش را پشت سر نگه داشته سعی می‌کند در همان حالت بنشیند و باسن او به پاهایش بچسبد. اگر نتواند چنین کند و پاشنه‌ها از زمین جدا شود یا به عقب بیفتد، نشانه این است که مفصل مچ به اندازه کافی جنبش پذیر نیست. البته در بعضی‌ها به علت سفت بودن تا ندون آشیل و یا کشیده نبودن عضلات ساق قادر نیستند این آزمایش را به خوبی انجام دهند. جهت جنبش پذیری مفاصل، شناگر باید در خشکی خوب تمرین کند.


پارميدا احمدي

1396/05/27 12:50 ق.ظ

طرز صحيح پاي قورباغه☝️☝️☝️


هانا مروتي

1396/05/27 02:39 ق.ظ

باسلام

ما امروز بعد از نرمش ٢٠٠ متر وارم رفتيم و بعد٢٠٠ متر را رفت سينه و برگشت سربالا رفتيم و بعد تمرينات جالبي كه ٢٠٠ متر توپ را به كف استخر مي زديم و برمي گشتيم بالا .🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/05/27 02:46 ق.ظ

ما بعد از تمرينات واتر پلو بازي كرديم كه بازي خوب و دوستانه اي بود و من در گروه روميصا بودم و خيلي خوش حالم كه تونستم ٣ گل بزنم 🎖🎖🎖🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/05/27 02:48 ق.ظ

ما در واتر پلو ١٧-١٧ مساوي كرديم و من از بازي دوستان بسيار خوبم هم تشكر مي كنم 👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻


هانا مروتي

1396/05/27 02:51 ق.ظ

من دارم سعي مي كنيم كه براي مسابقات پيش رو آماده بشم و اميدوارم بتونم مقام كسب كنم 🏅🏅🏅🏅🏅🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/05/27 02:54 ق.ظ

من تشكر مي كنم از مهتاب جون 💋 شكوفه جون 💋 سارا جون و فريبا جون كه خيلي خيلي دوستشون دارم و اميدوارم از من راضي باشند 💛💚❤️💜💙💋💋😘😘🌸🌸


آتنا حاج رضایی

1396/05/28 08:16 ب.ظ

On Thursday, we did our stretches and our warmup, followed with a new drill with ball. The rest of the class was playing waterpolo.

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر