گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز پنج شنبه 96,11,5

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

40 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز پنج شنبه 96,11,5" ثبت شده است

هانا مروتي

1396/11/06 11:30 ق.ظ

باسلام

ما در روز پنجشنبه مثل هميشه اول طناب زديم و بعد نرمش كرديم و سپي ٥٠٠ متر وارم رفتيم .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/11/06 11:32 ق.ظ

و بعد در عرض ٥ تا ٢٠٠متر از دريل ٤ شنا رفتيم كه عالي بود 👌🏻👍🏻👌🏻👍🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🌸🌸


هانا مروتي

1396/11/06 11:35 ق.ظ

و بعد ٢٠٠ متر رفت حمل توپ به جلو و برگشت حمل توپ به پشت رفتيم كه اين تمرين هم مانند بقيه خوب بود 👌🏻🌸🌸


هانا مروتي

1396/11/06 11:38 ق.ظ

و بعد واتر پلو بازي كرديم كه براي زير ١٢ سال بود و من و رميصا كاپيتان شديم كه نتيجه مساوي شد 6-6


هانا مروتي

1396/11/06 11:39 ق.ظ

البته از يگانه و مهرسا و نيكاي عزيز بابت بازي بسيار خوبشون تشكر مي كنم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😘😘😘❤️❤️❤️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/11/06 11:48 ق.ظ

و بعد بازي بالآي ١٢ سال بود كه من در اون بادي هم شركت كردم كه بازي خيلي خوبي بود .👍🏻👌🏻🤽🏻‍♀️🤽🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/11/06 11:51 ق.ظ

ما مسابقاتي پيش رو داريم كه اميدوارم نتيجه خوبي بگيريم 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻


بهار تقوی

1396/11/06 01:27 ب.ظ

با سلام

ما امروز2200 متر شناکردیم و عالی بود


بهار تقوی

1396/11/06 01:27 ب.ظ

من بعد از 500 متر وارم چند تا 200متر دریل ها را رفتم


بهار تقوی

1396/11/06 01:28 ب.ظ

سپس با توپ 200 متر حمل توپ به سینه و پشت رفتم


بهار تقوی

1396/11/06 01:29 ب.ظ

امروز واترپلو بازی کردیم که اول زیر 12 سال بود و بعد بالای 12 سال


بهار تقوی

1396/11/06 01:30 ب.ظ

من در هردوی آن بودم


بهار تقوی

1396/11/06 01:30 ب.ظ

هم در بازی اول هم در بازی دوم در تیم رمیصای عزیز بودم


بهار تقوی

1396/11/06 01:31 ب.ظ

در بازی اول من حمله بودم و خیلی از خودم راضی نبودم


بهار تقوی

1396/11/06 01:33 ب.ظ

ولی در بازی دوم دفاع بودم

و خوشحالم چون اولین تجربه ی دروازه بانی را کسب کردم


بهار تقوی

1396/11/06 01:34 ب.ظ

بعد از واترپلو هم 200 متر سینه با end 2 یعنی آروم رفتیم


بهار تقوی

1396/11/06 01:35 ب.ظ

با تشکر


هلنا یزدان پرستی

1396/11/06 01:44 ب.ظ

با سلام

ما امروز مثل همیشه اول طناب زدیم و ۵۰۰ متر وارم رفتیم.

و ۵ تا ۲۰۰ متر تمرینات مختلفی رفتیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/11/06 01:47 ب.ظ

و بعد کسانی که زیر ۱۲ سال بودن واترپلو بازی کردند و ما هم همراه با فین ۲۰۰ متر پروانه،کرال سینه و کرال پشت رفتیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/11/06 01:50 ب.ظ

بعد ۲۰۰ رفت حمله توپ به سینه و برگشت حمله توپ به پشت رفتیم.

و بعد واترپلو بالای ۱۲ سال بازی کردیم که تیم ما برد و در کل بازی خیلی خیلی خوبی بود.


هلنا یزدان پرستی

1396/11/06 01:51 ب.ظ

و در آخر هم ۲۰۰ کرال سینه با end 2 رفتیم.

مرسی از مربیان خوبم❤❤❤


باران یوسفی خواه

1396/11/07 10:25 ق.ظ

• با نوشتن تمرینات خودتان سریعتر شنا کنید

ایده نوشتن تمرینات توسط خودتان ممکن است کمی سخت بنظر بیاید. اما مطمئن باشید اگر حساب کارتان دستتان باشد نتیجه‌اش بهتر خواهد شد. راه آسان و تأثیرگذاری برای قانون مدار کردن خودتان است. با این روش نمایی از کاری که انجام میدهید، نقاط ضعف و قوت و مسیر پیشرفتتان را خواهید شناخت.


باران یوسفی خواه

1396/11/07 11:27 ق.ظ

• از اینکه بهترین تجهیزات را در اختیاز ندارید نگران نشوید. در اصل به آنها نیازی هم ندارید…

بگذارید از شما سوالی بپرسم: چندبار تا کنون اسیر افسانه “شرایط آرمانی” شده اید؟

بارها شده تمام تواناییتان را در تمرین خرج نکردید فقط به این دلیل که “حسش نبوده…” یا اینکه از تمرین در خشکی گذشته اید چون شب قبل هشت ساعت کاملتان را نخوابیده‌اید. یا اینکه تمرین در یک مجموعه درجه سوم را بهانه ای برای کسب نکردن نتیجه مناسب عنوان کرده‌اید.

چیزی که شاید به آن توجه نکرده اید این است: شرایط آرمانی روشی برای تسکین مااست. وقتی که در بهترین امکانات ورزشی و در شرایطی که اساسا “آرمانی” است تمرین میکنیم، با انگیزه ماندن دشوار است. باید روحیه یک جنگجوی واقعی را در خود زنده کنید تا بدون توجه به شرایط خوب یا بد بهترین خودتان باشید و در روز مسابقه بدرخشید.


یگانه قاسمی

1396/11/07 05:50 ب.ظ

زهراسادات احمدی:

#تاریخچه_پروانه

#تاریخچه_شنای_پروانه

2⃣ این شنا درسال‌های ۱۹۳۰ از تحول شنای قورباغهسنتی بوجود آمد. در سال ۱۹۵۶این شنا به طور رسمی وارد مسابقات المپیک شد. اولین مرحله تحول شنای قورباغه ابداع مرحله خروج دست از آب بود که بطور چشمگیری سرعت شناگر را از طریق کاهش نیروهای مقاوم، بدون نقص قوانین شنای آن زمان، افزایش داد. بلافاصله پس از آن، شیوه پا زدن دلفین که ماهی با هوش دریاهاست ابداع شد، که درآن هر دو پا به جای حرکت در صفحه افقی در شنای قورباغه در صفحه عمودی و به طور همزمان حرکت می‌کردند که این روش، خود سهم زیادی در کسب سرعت بیشتر نسبت بهشنای قورباغه داشت.

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

@SwimmingSport


یگانه قاسمی

1396/11/07 05:51 ب.ظ

زهراسادات احمدی:

#تاریخچه_پروانه

#تاریخچه_شنای_پروانه

2⃣ این شنا درسال‌های ۱۹۳۰ از تحول شنای قورباغهسنتی بوجود آمد. در سال ۱۹۵۶این شنا به طور رسمی وارد مسابقات المپیک شد. اولین مرحله تحول شنای قورباغه ابداع مرحله خروج دست از آب بود که بطور چشمگیری سرعت شناگر را از طریق کاهش نیروهای مقاوم، بدون نقص قوانین شنای آن زمان، افزایش داد. بلافاصله پس از آن، شیوه پا زدن دلفین که ماهی با هوش دریاهاست ابداع شد، که درآن هر دو پا به جای حرکت در صفحه افقی در شنای قورباغه در صفحه عمودی و به طور همزمان حرکت می‌کردند که این روش، خود سهم زیادی در کسب سرعت بیشتر نسبت بهشنای قورباغه داشت.

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

@SwimmingSport


یگانه قاسمی

1396/11/07 05:56 ب.ظ

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

@SwimmingSport

اشکالات بارز شناگران در حرکت استارت از روی سکو، که موجب کاهش پیشروی بهینه و مناسب خواهد شد :

1- باز بودن بیش از حد پاها از یکدیگر

2- چسبیده بودن بیش از حد پاها به همدیگر

3- خم بودن بیش از حد زانو ها

4- صاف و کشیده بودن زانوها

5- فاصله بیش از حد بالاتنه از ران پا

6- عدم نگاه به پائین (محدوده مچ پا) و بالا آوردن سر و نگاه به روبرو

7- عدم چرخش مچ و استفاده بهینه از انگشتان پا برای نگهداشت لبه سکو

8- عدم رعایت زاویه پرش و رفتن بدن به سمت بالا یا پایین

9- باز بودن بیش از حد پا در پرش

10- عدم کشیدگی زانوها پس از پرش

11- پرش و نگه داشتن بدن در زاویه افقی تا لحظه ورود به آب و فرود با شکم

12- نگاه به روبروی و خم بودن آرنج دستها در زمان ورود به آب

13- عدم رعایت ترتیب اعضای بدن در لحظه ورود به آب و عدم فرود کلیه اعضای در یک نقطه از آب

14- عدم رعایت حالت استریم لاین بدن در لحظه ورود و در زمان سر خوردن.

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

@SwimmingSport


یگانه قاسمی

1396/11/07 05:57 ب.ظ

با عرض سلام خدمت همه دوستان مهربانم ومربی عزیزم امروز تمرینات خیلی خوبی را داشتیم و ابتدا نرمش کردیم💗💗💗


یگانه قاسمی

1396/11/07 06:00 ب.ظ

سپس 500متر وارم رفتیم بعد هم 200متر هایی از دریل های چهار رشته رفتیم💗❤💛💚💙💜🏅🏅🏊🏊


یگانه قاسمی

1396/11/07 06:01 ب.ظ

درادامه 200متر حمل توپ را انجام دادیم که بسیار نفس گیر بود وبعد از آن واترپلو بازی کردیم


یگانه قاسمی

1396/11/07 06:03 ب.ظ

بازی دوستانه وخوب بود من در حمله ی تیم هانا ودر دفاع تیم رومیصا بازی کرم


یگانه قاسمی

1396/11/07 06:04 ب.ظ

سپس 200کرال سینه را آرام رفتیم


یگانه قاسمی

1396/11/07 06:05 ب.ظ

با سپاس فراوان از خانم حسین زاده💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛❤❤❤❤❤💗💗💗💗💗🏅🏅🏅🏅🏅🏊🏊🏊🏊🏊


صمدبین

1396/11/07 11:59 ب.ظ

باسلام امروز ۵۰۰ متر وارم رفتیم.و ۱۰۰ تا طناب زدیم.۵ تا ۲۰۰ تا در عرض رفتیم.ک تمرینات خوبی بود


صمدبین

1396/11/08 12:00 ق.ظ

با توپ ۲۰۰ متر حمل ب سینه و به پشت داشتیم


صمدبین

1396/11/08 12:01 ق.ظ

۳ تا ۲۰۰ تا دیگ هم رفتیم در عرض پروانه سرعتی وکرال پشت و کرال سینه با فین


صمدبین

1396/11/08 12:01 ق.ظ

بازی واترپلو هم ک داشتی خیلی خوب بود

من یک گل زدم ب هانا .همین طور دروازه بان بودم


صمدبین

1396/11/08 12:02 ق.ظ

و در اخر بازگشت رفتیم


صمدبین

1396/11/08 12:03 ق.ظ

با تشکر از مهتاب جون🌷❤


باران یوسفی خواه

1396/11/10 01:22 ب.ظ

• پیشرفتتان را بخش بخش مقایسه کنید

اگر یک نکته برای شنا وجود داشته باشد این است: شنای سرعتی به شکل عجیبی وابسته به تکنیک است.

به دنبال پیشرفتید؟ شنای مورد علاقه تان را با چکش تکه تکه کنید و هر بخش را جداگانه بیازمایید. مهم نیست بخشهای مختلف که شاید در آن خوب نباشید چیست؛ اگر در برگشت زدنها کند هستید، یا در نفس گیری، یا حرکت دست و یا هر بخش دیگری فقط بنویسیدشان و تک به تک به سمتشان حمله کنید. اینکه بتوانید تمام جنبه های شنای خودتان را یکپارچه بهبود ببخشید تقریبا نشدنی است و اگر قادر به انجام این کار هستید که بسیار عالی است. اما اگر شما هم مثل ما هستید بخش های مختلف شنا را بشناسید و اگر بعنوان مثال ضعفتان در پای دلفین برگشت است ۱۵ دقیقه بعد از تمرین روی آن اختصاصی کار کنید و پیشرفتتان را به مرور ببینید. این ۱۵ دقیقه مثال است و هر فرد باید سیر پیشرفتش را خودش و با قابلیت‌های خودش بسنجد.


باران یوسفی خواه

1396/11/10 01:23 ب.ظ

• برای پیشرفت سریع؛ روی لبه تلاش و مهارت حرکت کنید

خوب بودن در چیزی فوق العاده مسحور کننده است. اینکه بدانیم درکاری به درجه استادی رسیده ایم بینظیر است. اما چقدر طول میکشد که همین حس هم ما را ارضا نکند؟ وقتی چالشی نباشد دیگر چه چیز باقی میماند؟ این موضوع را در بین قهرمانان نام‌آور به کرات میبینید که رسیدن به قهرمانی یک چیز است و ماندن در آن جایگاه چیز دیگری…

برای اینکه همواره بهتر شوید باید پیشرفت توانایی‌ها و چشم انداز موفقیتتان در یک مسیر و با اندکی اختلاف از هم باشد. اگر هدف گذاریتان کوچک باشد آنگاه پیشرفتی نمیکنید. فقط در یک چرخش بی انتها بین استعداد و پیشرفتهای مشخص محدود گیر میکنید. اما اگر روی مرز “باید این قله را هم فتح کنم” بمانید آنگاه میتوانید مستمرا پیشرفت و موفقیت داشته باشید.

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر