گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز یکشنبه 96,9,18

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

21 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم درمورد تمرینات روز یکشنبه 96,9,18" ثبت شده است

صمدبین

1396/09/19 09:32 ب.ظ

با سلام و عرض احترام

امروز ۱۰۰ تا طناب زدیم

۵۰۰ متر وارم رفتیم

رکورد گیری صورت گرفت

تمرین شیرجه زدن هم داشتیم


صمدبین

1396/09/19 09:34 ب.ظ

یکی از بهترین تفریح ها که هم به سلامت جسم وهم روان کمک می کند، ورزش های آبی به ویژه شناست، اما پیش از آن که برای این ورزش اقدام کنید، باید مقدماتی را فراهم کنید تا به پوست و موی تان اول از همه و سپس به سلامت بخش های دیگر بدن تان آسیب نرسد. بنابراین پیش از شنا به این نکته ها دقت کنید.نکات مهم در مورد شنا

نظافت

قبل از ثبت نام در هرمجموعه ورزشی به قصد شنا، از سلامت و نظافت محیط اطراف و درون استخر مطمئن شوید. از نحوه استریل کردن آب استخر، تعداد دفعات تعویض آب استخر در هفته و وجود مواد ضدعفونی کننده، شوینده و حوضچه های ویژه ضدعفونی کردن پاها، قبل از ورود به استخر مطلع و مطمئن شوید. در استخر مجتمع های مسکونی حتما از تمیز بودن آب استخر، ضدعفونی شدن آن، حرارت مناسب و شرایط نظافت اطراف استخرها مطمئن شده و پس از آن، از استخر استفاده کنید.


صمدبین

1396/09/19 09:36 ب.ظ

انواع اصلي حرکات شنا شامل شناي آزاد، کرال سينه، پروانه و کرال پشت مي باشد که شناي پروانه دشوارترين اين حرکات به شمار مي آيد.

شناي آزاد که کرال جلو يا کرال استراليايي هم ناميده مي شود، کاملا از اسمش پيداست. در اين حرکت هيچ محدوديتي براي چگونگي حرکت دست و پا وجود ندارد. شما فقط بايد بتوانيد نيمي از بدن را بالاي آب نگاه داريد (به استثناي 15 متر اول و بعد از هر دور). اين حرکت احتمالا بهترين حرکت براي آنهاست که تازه شروع کرده اند. شناي آزاد براي 150 تا 180 پوند مايل حدودا 500 تا 700 کالري در ساعت مي سوزاند.

کرال سينه از طرف ديگر، حرکاتي کاملا تعريف شده و مشخص دارد. شانه ها بايد با آب در يک خط قرار بگيرند، و حرکات دست ها و پاها بايد با هم انجام شود و يک عمل را انجام دهند. دست ها از سينه دور شده و به دور بدن مي گردد و بعد دوباره به جاي اوليه باز مي گردد (پاها نيز دقيقا همين عمل را انجام مي دهند). اگر با اين حرکت يک ساعت شنا کنيد، حدود 750 کالري خواهيد سوزاند.

در طي حرکت پروانه دو دست از عقب به سمت هم حرکت مي کنند، از بالاي آب رد شده و به جلوي سر رسيده و بعد دوباره به زير آب مي روند. در اين حرکت پاها حرکت دلفيني انجام مي دهند. در اين حرکت ماهيچه هاي شانه کاملا درگير مي شوند و حرکتي کاملا دشوار است. به همين دليل پيشنهاد مي شود کساني که در شنا تجربه دارند سراغ يادگيري اين حرکت بروند و از آنجا که دشوارترين حرکت شنا به حساب مي آيد، بيشترين انرژي را مي گيرد و شما حدودا 800 کالري در ساعت خواهيد سوزاند.

در آخر حرکت کرال پشت در حالتي انجام مي شود که پشت شما روي آب قرار دارد. دست ها و پاها را مي توان به همان شيوه شناي آزاد حرکت داد و حداقل 500 کالري در ساعت خواهيد سوزاند. در اين حرکت بايد کاملا از موقعيت بدنتان داخل استخر مطلع شويد چون وقتي از پشت خوابيده ايد نمي توانيد جلوي خود را ببينيد.

فرض کنيد که قادر به انجام کليه اين حرکات هستيد، در اين حالت حرکت پروانه بهترين حرکت براي شما خواهد بود اگر قصد کاهش وزن داشته باشيد، اين حرکت عضله سازي نيز مي کند. به اين دليل که شما بيشترين حجم کالري را در يک ساعت خواهيد سوزاند و اين کمک مي کند که وزن بدن کاهش يابد.

اما اگر هدف شما از شنا کردن عضله سازي است، بايد اين ورزش را تا آخرين درجه شدت انجام دهيد، اما در زماني کوتاه تر. در اين حالت شما کالري هاي زيادي نخواهيد سوزاند، اما به ساختن ماهيچه کمک خواهيد کرد.


پارميدا احمدي

1396/09/20 04:53 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد به مربيان عزيزم🌹🌹🌹


پارميدا احمدي

1396/09/20 04:56 ب.ظ

ما بعد از ٥٠٠ متر وارم تمرينات ٤ در ٣٣ متر مختلط و٤ در ١٠٠ متر تخصص هايمان را رفتيم .

بعد ركوردگيري ٣٣ متر كرديم.🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️


پارميدا احمدي

1396/09/20 04:58 ب.ظ

ما در رود يكشنبه استارت هم تمرين كرديم و

در آخر ركوردگيري طولي ٢٠٠ متر ، ١٠٠ متر و ٣٣ متر كرديم .🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♂️


پارميدا احمدي

1396/09/20 04:58 ب.ظ

با تشكر از زحمات مربيان عزيزم مخصوصا مهتاب جوون🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘😘🌺🌺🌺🌺


هلنا شهری

1396/09/20 06:39 ب.ظ

سلام

ما امروز 500متر وارم رفتیم


هلنا شهری

1396/09/20 06:41 ب.ظ

و بعد 4در33متر رفتیم و بی نفس چند بار عرض استخر را رفتیم و امدیم و بعد رکورد گیری داشتیم


هلنا شهری

1396/09/20 06:43 ب.ظ

بعد تمرین استارت داشتیم اول یک نفره بعد دو نفره و در اخر هم سه نفره رفتیم من از استارت خودم در این چند روز خیلی راضیم ولی باید خانم حسین زاده هم راضی باشند♥♥♥


هلنا شهری

1396/09/20 06:45 ب.ظ

بعد هم رکورد گیری 200متر و100داشتیم

امروز هم بسیار عالی بود مثل بقیه روزها

با تشکر از سارا جون و مهتاب جون★★


بهار تقوی

1396/09/20 09:00 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

ما امروز اول 500 متر وارم رفتیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:01 ب.ظ

بعد 100 متر پای هر تخصص را رفتیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:02 ب.ظ

سپس 4 تا 4 در 33 متر مختلط را رفتیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:03 ب.ظ

بعد از ان سرعتی 1 طول 1 طول سینه را رفتیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:04 ب.ظ

بعد رکورد 200 متر سینه را دادیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:04 ب.ظ

بعد هم روی تخصص اول و دوم و بقیه ی شنا کار کردیم.


بهار تقوی

1396/09/20 09:05 ب.ظ

با تشکر از مربیان


رميصا عظيمي

1396/09/20 10:44 ب.ظ

سلام ما امروز بعد از نرمش ٥٠٠متر وارم رفتيم وتمرينات مختلط وپاي هر تخصص كه برا ي ماهيچه ها ي پامون مفيد بودند👍🏻


رميصا عظيمي

1396/09/20 11:03 ب.ظ

ما ركورد ٢٠٠متر هم داشتيم كه بچه ها خيلي كم كردن و نسبتاً راضي بوديم👍🏻👍🏻

ما ديگه به جاي ١٠٠متر قراره ٢٠٠رو جايگزين كنيم چون قراره فشار تمرينات رو بالا ببريم 🌟🌟

مسابقه ي ما نزديكه و قسمت خوب ما جرا اينكه ركورد ها ي ما هي پايين وپاييت تر مياد💜💙

تيم ما حتماً مقام ها ي اول دوم وسوم رو 🥇🥈🥉به دست مياره كه قطعاً هم براي رنگ طلاييش تلاش مي كنيم👌🏻👌🏻

وممنونم از خانم حسين زاده ي عزيز كه كلي بهمون فن بياد مبدن كه توي تقسيم بندي انرژي بهتر عمل كنيم💋❤️🙏🏻❤️💋❤️


هانا مروتي

1396/09/21 02:34 ب.ظ

بإسلام

من گوشيم خراب شده بود و يكم دير نظرم رو گذاشتم .

ما اول وارم رفتيم و بعد تمريناتي كرديم .

ما واتر پلو نداشتيم .

ركورد كرال سينه و قورباغه و پشت داديم كه خيلي خوب بود .

مرسي از مهتاب جون ❤️💋

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر