گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روزپنج شنبه 96,12,3

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

32 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روزپنج شنبه 96,12,3" ثبت شده است

بهار تقوی

1396/12/03 07:30 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

ما بعد از نرمش و طناب ۵۰۰ متر وارم رفتیم😍


بهار تقوی

1396/12/03 07:30 ب.ظ

بعد چند تا ۲۰۰ متر رفتیم😗


بهار تقوی

1396/12/03 07:31 ب.ظ

بعد واترپلو بازی کردیم❤


بهار تقوی

1396/12/03 07:32 ب.ظ

که بازی خوبی بود ولی من از خودم راضی نبودم😔


بهار تقوی

1396/12/03 07:33 ب.ظ

بعد از واترپلو ۱۰۰ متر و ۶۶ متر و ۳۳ متر تخصص اول را رفتیم☺


بهار تقوی

1396/12/03 07:34 ب.ظ

بعد هم چند تا ۳۳ متر قورباغه و پشت و سینه را رفتیم😀


Baharravati

1396/12/03 07:34 ب.ظ

باسلام. ما امروز کلی شنا کردیم که واترپلو مهم تریناش بود ولی من مریض بودم.


بهار تقوی

1396/12/03 07:35 ب.ظ

در آخر هم ۶۶ متر تیمی رفتیم🙂


Baharravati

1396/12/03 07:36 ب.ظ

و همینطور تولدم رو تو استخر گرفتم و خیلی خوش گذشت . ممنون از همه ی دوستای گلم که بودن و از مربیای عزیز از جمله مهتاب جون😙❤❤❤


بهار تقوی

1396/12/03 07:37 ب.ظ

من بسیار خوشحالم که امروز شکوفه جون اومده بودن و امیدوارم که بازم بیان😁☺😀


بهار تقوی

1396/12/03 07:38 ب.ظ

همچنین شکوفه جون با ما شنا کار کردن❤


بهار تقوی

1396/12/03 07:40 ب.ظ

با تشکر از مهتاب جون و شکوفه جون و ۲ تا سارا جون😘❤😍😗


هانا مروتي

1396/12/04 10:52 ق.ظ

باسلام

در روز پنجشنبه مثل هميشه اول طناب زديم و نرمش كرديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم


هانا مروتي

1396/12/04 10:54 ق.ظ

و بعد واتر پلو بازي كرديم 😃😃🤽🏻‍♀️🤽🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/12/04 10:55 ق.ظ

بازي خوبي بود 🌸


هانا مروتي

1396/12/04 10:58 ق.ظ

و همينطور دوستانه كه در بازي اول من كاپيتان بودم و مرسي إز بازي خوبه يگانه عزيز و مليكا و هلنا و بچه هاي دفاع👌🏻👌🏻🙏🏻


هانا مروتي

1396/12/04 11:00 ق.ظ

ما ركورد ١٠٠ متر تخصص اول داشتيم كه من با اينكه حالم خيلي خوب نبود سعي خودم رو كردم 💪🏻


هانا مروتي

1396/12/04 11:01 ق.ظ

و بعد ركورد ٦٦ متر و ٣٣ متر تخصص اول رو هم داديم كه اونا هم خوب بودن👌🏻👌🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/12/04 11:03 ق.ظ

البته قبل إز ركورد تخصص اول ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول رو با end3 هم رفتيم


هانا مروتي

1396/12/04 11:05 ق.ظ

امروز وسط بازي واتر پلو شكوفه جون هم اومدن و ما خيلي خوش حال شديم و قرار اين ماه رو با ما كار كنن 😃😃👌🏻👌🏻❤️❤️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/12/04 11:07 ق.ظ

و بعد چنين تا ٣٣ متر سينه و چند تا ٣٣ متر پشت و قورباغه هم داشتيم


هانا مروتي

1396/12/04 11:08 ق.ظ

و در آخر هم ٦٦ متر تيمي داشتيم مع رفت سينه و برگشت قورباغه بود كه يار من باران رواتي بود و تيّم ما اول شد 🏅


هانا مروتي

1396/12/04 11:10 ق.ظ

با تشكر إز مهتاب جون و شكوفه جون و سارا جون 💙💙💙💜💜💜💚💚💚💕💕💕❤️❤️❤️💋💋💋😘😘😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:40 ب.ظ

با سلام

ما امروز طناب زدیم و ۵۰۰ ممتر وارم رفتیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:42 ب.ظ

و بعد واترپلو بازی کردیم که وسطای بازی واترپلو شکوفه جون و بعد از چند وقت دیدیم که واقعا دلمون براشون تنگ شده بود و قراره تو این ماه برای مسابقه با شکوفه جون کار کنیم .😄😄❤❤


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:43 ب.ظ

و سپس ۳ تا ۱۰۰ تخصص اول با end 3 رفتیم که برای رکورد آماده بشیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:44 ب.ظ

و بعد ۱۰۰ متر تخصص اول و ۶۶ و ۳۳ تخصص اول رکورد دادیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:47 ب.ظ

و بعد چند تا ۳۳ متر کرال سینه و قورباغه و کرال پشت رفتیم.

و بعد ۶۶ تیمی رفتیم که رفت کرال سینه بود و برگشت قورباغه.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/05 07:48 ب.ظ

و در آخر هم ۲۰۰ متر بازگشت رفتیم.

با تشکر از مربیان خوبم❤❤❤


یگانه قاسمی

1396/12/05 09:30 ب.ظ

شناگران بايد دو قانون كلى را در كليه مراحل دست اعمال كنند:

١:شناگران بايستى تلاش كنند كه كل بدنشان را در آب ،در حفره هايى كه با دستانشان در هنگام ورود آن ها (دستان)در آب ، ايجاد كرده اند ،به جلو سر دهند .اندازه اين حفره ها مى تواند بوسيله اندازه عرض و ژرفاى (عمق)شانه ها و تنه شان ،در نظر گرفته شود .هر نوع حركت غير رانشى بدن زير آن عمق و يا در خارج از آن عرض ،نيروى مقاوم فرم را افزايش خواهد داد .

٢: شناگران بايستى تلاش كنند تا كوچكترين و باريكترين سطح تمام بخش هاى بدن را به طرف جلو سر دهند .تنها زمانى كه آن ها بايد به سطوح بدن صورتى تخت در آب بخشند ،زمانى است كه آب را براى شتاب بخشيدن بدن به جلو ،با آن سطوح ،به عقب هل مى دهند .به طور خاص دست بايد با هدايت انگشت كوچك از آب خارج شده و سپس ابتدا با سر انگشتان وارد آب شده و شناگران دست ها را با هدايت سر انگشتان در آب ،به جلو سر دهند .قورباغه روها مى بايست ران ها را در زمان ريكاورى پاها ،به صورت باريك در عقب خود نگه دارند .

👇👇👇👇👇👇👇👇

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

https://t.me/swimmingSport


یگانه قاسمی

1396/12/05 09:32 ب.ظ

تغذیه کودک در مقطع دبستان

قسمت دوم:

برای میان وعده کودک

چه تغذیه ای مناسب است؟

نان، پنیر و خیار؛ نان، پنیر و گردو، انجیر خشک، نخودچی، انواع مغزها (گردو ـ بادام ـ فندق و … )؛ میوه ها به خصوص سیب، نان شیرمال، کیک و کلوچه مواد مناسبی برای میان وعده

در زنگ تفریح مدرسه و مهد کودک هستند.

از جمله عناصر و مواد نیاز کودک در این سنین که باید به آن توجه شود، عبارت اند از:

آهن

کودکان به علت رشد سریع همراه با افزایش در هموگلوبین و میزان کل آهن بدن، در معرض خطر بیشتری از آنمی (کم خونی) ناشی از کمبود آهن قرار دارند.

توانایی یادگیری در کودکان مبتلا به کمبود آهن کاهش می یابد و کم خونی سبب کاهش توانایی این کودکان می شود چرا که اکسیژن کم تری به سلول ها می رسد.

پیشگیری از کم خونی ناشی از کمبود آهن در کودکان باید بر مصرف کافی مواد غذایی آهن دار متمرکز شود.

مصرف مقداری گوشت قرمز بدون چربی راحت ترین راه رساندن مقدار بیشتر آهن به یک کودک است.

متاسفانه تعدادی از بچه ها تمایلی به خوردن تکه های گوشت ندارند که در این موارد بهتر است گوشت چرخ کرده جایگزین شود.

باید به خاطر داشت که مصرف منابع حاوی ویتامین C جذب آهن غیر هم را افزایش میدهد.

پس خوردن لیمو ترش، پرتقال و یا گوجه فرنگی به همراه غذا به علت غنی بودن از نظر ویتامین C به جذب آهن موجود در غذا کمک می کند.

مصرف چای بعد از غذا، از میزان جذب آهن می کاهد.

بهتر است چای از حدود ۵/۰ ساعت قبل از غذا تا ۲ ساعت بعد از غذا مصرف نشود.

ادامه دارد...

👇👇👇👇👇👇👇👇

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

https://t.me/swimmingSport


یگانه قاسمی

1396/12/05 09:34 ب.ظ

تغذیه کودکان مقطع دبستان

قسمت سوم:

کلسیم:

کلسیم برای تشکیل مواد معدنی، مینرالیزاسیون و رشد بافت استخوانی در کودکان لازم است و باید به مقدار کافی در برنامه غذایی وجود داشته باشد. جذب کلسیم به عواملی مثل میزان پروتئین، ویتامین D و فسفات بستگی دارد.

کودکان به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، ۴ ـ ۲ بار بیشتر از بزرگسالان به کلسیم نیاز دارند.

شیر و فرآورده های لبنی، منابع اصلی کلسیم هستند. برای بچه هایی که یکی از این فرآورده ها را استفاده نمی کنند باید انواع دیگری از همان گروه را جایگزین کرد.

به طور مثال اگر بچه ای شیر نخورد باید به او ماست بدهید.

پنیر نیز غذای مناسبی برای افزایش هوش دانش آموزان است البته بهتر است پنیر را شب مصرف کرده، یا صیح ها به همراه گردو و بادام استفاده کنید، زیرا مصرف پنیر به تنهایی در صبح عکس العمل های عصبی را قدری کند می کند؛ این امر به دلیل تغییر نسبت کلسیم به فسفریونیزه در پنیر است.

ویتامین D:

ویتامین D برای جذب کلسیم و رسوب آن در استخوان ها مورد نیاز است. چون این ماده از تاثیر آفتاب بر بافت های زیر پوستی به دست می آید، میزان مورد احتیاج رژیم غذایی بسته به موقعییت جغرافیایی خود و مدت زمانی که در معرض آفتاب قرار می گیرند، متفاوت است.

روی:

کمبود روی سبب اختلال در رشد، کم اشتهایی و کاهش حس چشایی می شود. بهترین منبع روی؛ گوشت و غذاهای دریایی هستند.

ید:

کمبود ید موجب کندذهنی، کاهش آموزش پذیری و ضعف توانایی جسمی افراد می شود که این مشکل با مصرف نمک یددار در رژیم غذایی تا حدودی برطرف می شود.

فیبر:

یکی دیگر از مشکلات تغذیه ای دانش آموزان، کمبود فیبر و سبوس غلات و … است. برای رفع این مشکل لازم است از سبزی ها و میوه ها در رژیم غذایی استفاده ی بیش تری شود و بچه ها به استفاده از غلات سبوس دار تشویق شوند.

آموزش ابر ورزش شنا

🏊‍♀Join🏊

https://t.me/swimmingSport

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر