گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز سه شنبه 11 , 7, 95

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

11 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز سه شنبه 11 , 7, 95" ثبت شده است

هانا مروتي

1396/07/12 07:58 ب.ظ

باسلام

ما روز سه شنبه اول طناب زديم و وارم رفتيم ، من نسبت به طناب زدن احساس خوبي دارم 👌🏻👌🏻


هانا مروتي

1396/07/12 08:02 ب.ظ

و بعد ١٠٠ متر پاي سينه ،١٠٠ متر كامل سينه ، ١٠٠ متر موج پروانه و ١٠٠ متر كامل پروانه رفتيم كه خيلي خوب بود و من تونستم تقسيم بندي انرژي كنم 👍🏻👍🏻🌸


هانا مروتي

1396/07/12 08:04 ب.ظ

ما ٥٠٠ متر سينه هم رفتيم كه من پيشرفت كردم 🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂


هانا مروتي

1396/07/12 08:06 ب.ظ

و بعد ٢ تا ١٠٠ متر قورباغه رفتيم كه من ركوردم خيلي بهتر شده و خوشبختانه مهتاب جون از من راضي بود 😋😋😀


هانا مروتي

1396/07/12 08:09 ب.ظ

و بعد ١٠٠ متر كرال سينه رفتيم كه در اين شنا هم پيشرفت كردم 🙂🙂🙂

كه خيلي از اين بابت خوشحالم 👌🏻👌🏻🌸🏊🏻


هانا مروتي

1396/07/12 08:10 ب.ظ

ما واتر پلو بازي نكرديم ☹️☹️

ولي فردا بازي مي كنيم 🙂🙂🙂


هانا مروتي

1396/07/12 08:12 ب.ظ

من تشكر مي كنم از زحمات مهتاب جون و سارا جون عزيز كه خيلي براي ما زحمت مي كشند 🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️💋💋💋😘🌸🌸🌹🌹🌹


پارميدا احمدي

1396/07/12 09:06 ب.ظ

باسلام و خسته نباشيدبه مربيان عزيزم❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺

ما بعد از ٢٠٠ متر وارم تمرينات بسيار خوبي داشتيم .ما در اين تمرينات شناهاي قورباغه ، سينه، پروانه را كار كرديم و من لذت بردم .

بعد ركوردگيري ١٠٠ متر قورباغه و سينه رفتيم و در آخر ٥٠٠ متر با فين رفت پروانه و برگشت پشت رفتيم .

ممنون از زحمات شما💋💋💋🌺🌺🌺❤️❤️❤️🌹🌹🌹😘😘😘😍😍😍


رميصا

1396/07/13 09:43 ق.ظ

سلام ما امروز بعد از ٢٠٠وارم تمرينات سرعتي داشتيم كه خيلي به من كمك كرد تا بتونم حوا گيريم رو درست كنم بعد ٥٠٠متر پروانه وپشت رفتيم كه تمرين خيلي خوبي براي عضله سازي بود بعد هم ٣٣مترو٦٦متر از هر شنا رفتيم كه چون باsprent3 بود نفس گير بود 😉😉😉☺️☺️

در كل من تمريناتمون رو خيلي دوست داشتم و به نظرم توشون پيشرفت كردم 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

مرسي از مهتاب جون عزيز💋💋💋💋😍😍😍😍😍😘😘😘


رميصا

1396/07/13 09:47 ق.ظ

ما واتر پلو بازي نكرديم ولي پنج شنبه حتماً حتماً بازي مي كنيم من خيلي خوش حالم كه تو واترپلو پيشرفت خيلي خيلي زيادي كرديم چون بازي بچه ها تغيير كرده وبهتر شده🙏🏻☝🏻☝🏻⭐️⭐️


رميصا

1396/07/13 09:50 ق.ظ

انواع شنا

انواع شنا

ورزش شنا را به صورت های گوناگون انجام می دهند. بعضی از انواع شناها عبارتند از :

شنای استقامت : پیمودن مسافت های طولانی در آب به كمك انواع شناها را، شنای استقامت می گویند. این نوع شنا به طور معمول در آب های آزاد صورت می گیرد. اما ، در استخر هم می توان شنای استقامت كرد.

شنای زیر آبی

از انواع شناهاست كه به منظور نجات غریق و یا یافتن چیزی در زیر آب مورد استفاده قرار می گیرد. در شنای زیر آبی به طور معمول از شنای قورباغه یا شنای پهلو استفاده می كنند.مهمترین نوع شناها عبارتند از شنای كرال ، شنای قورباغه ، شنای پروانه .

شیرجه

شیرجه از رشته های مهم و زیبای ورزش است. به طور كلی ، شیرجه یا از سكو انجام می شود یا از تخته فنری.

واترپولو

واترپولو از انواع بازی های آبی است كه در استخر بین دو تیم برگزار می شود. بازیكنان هر تیم باید كوشش كنند، توپی را با شنا و پاس دادن به یكدیگر پیش ببرند و آن را وارد دروازه حریف كنند.

نجات غریق

یك سلسله كارهایی را كه باید به شیوه ای فنی و علمی انجام شود تا غریق از مرگ نجات یابد، نجات غریق می گویند. برای یادگرفتن اصول نجات غریق باید در كلاس های مخصوصی شركت كرد تا نشان ویژه آن را به دست آورد. عملیات نجات غریق ، شامل مراحل مختلفی همچون : گرفتن غریق از آب ، اجرای تنفس مصنوعی ... است .

طریقه تنفس صحیح

بر حسب طاقت بدنی ، تمرین ، و حجم قفسه سینه تان ، شما مدت كم یا زیادی در زیر آب خواهید ماند. اما مطلب مهم این است كه اگر شما با یك نفس عمیق به زیر آب بروید، و زمان نفس گیری شما را اندازه گیری كنند، مدت آن خیلی كمتر از موقعی خواهد بود كه در حدود یك دقیقه و یا بیشتر در خارج از آب به طور مرتب چند نفس عمیق و طولانی بكشید، و سپس به زیر آب بروید. پس توصیه می كنیم ، برای اینكه بتوانید مدتی را زیر آب بمانید، در خارج از آب چند بار پشت سر هم ( پی در پی ) نفس عمیق بكشید، و بالاخره بعد از یك تنفس عمیق و طولانی به زیر آب بروید.

شاید شما قبل از رفتن به زیر آب ، در اثر نفس های پی در پی احساس گیجی بكنید، از این بابت ناراحت نشوید، زیرا علت این امر ازدیاد اكسیژن در خون شماست ، كه به طور طبیعی بعد از چند ثانیه ماندن در زیر آب رفع می گردد. شما قطعاً در اولین تمرین نمی توانید بیش از 30 ثانیه در زیر آب بمانید، ولی دراثر تمرینات متوالی ، حداكثر نفس گیری شما به 1 الی 2 دقیقه خواهد رسید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر