گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز سه شنبه 96,9,13

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

23 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز سه شنبه 96,9,13" ثبت شده است

پریا مجیدی

1396/09/14 06:55 ب.ظ

سلام ما امروز ..

اول مثل همیشه باطناب زدن وگرم کردن شروع کردیم.

بعد 500متر وارم رفتیم.

ودر ادامه یک تمرین داشتیم که تخصص هارا به ترتیب 100متر می رفتیم وعلاوبر آن به پهلو 100متر تمرین کردیم ...

بعد با وزنه و کفی تمرین داشتیم ...

بعد به طول رفتیم و200متر کرال سینه ی سرعتی رفتیم ..

و مختلط 4در33رفتیم . بعد از ان دوباره 200متر کرال رفتیم. بعد یک تمرین تیمی داشتيم و اگر یار من پا می زد شاید اول می شدیم.

و با باز گشت به تمرین ها پایان دادیم .

ودر اخر با تشکر از خانم حسین زاده ( و سارا خانم )


mehrsa shafie

1396/09/14 08:51 ب.ظ

سلام ما امروز روي هم ٤٢٠٠ متر شنا كرديم

من و رميصا امروز اولين نَفَر رسيديم نرمش كرديم و وإرم رفتيم بعد

تمريني در مورد ٤ تخصص و پاهاشون داشتيم


mehrsa shafie

1396/09/14 08:52 ب.ظ

با كفي و وزنه تمرين هايي كرديم


mehrsa shafie

1396/09/14 08:53 ب.ظ

چند بار ركوردگيريها هاي ٢٠٠ متر و ٤در ٣٣ متر داشتيم


mehrsa shafie

1396/09/14 08:54 ب.ظ

من امروز مريض بودم ولي خانم حسين زاده گفتن ركوردهاى بد نبود


mehrsa shafie

1396/09/14 08:54 ب.ظ

خوشحالم كه ركورد هاي خوبي داشتم


mehrsa shafie

1396/09/14 08:56 ب.ظ

اميدوارم كه توي مسابقه هم همينطور باشيم و خانم حسين زاده از ما راضي باشند


mehrsa shafie

1396/09/14 09:00 ب.ظ

مسابقه اي در پيش داريم مسابقه ي سختيه اميدوارم تيم موج أزادي موفق و پيروز مثل هميشه باشه💪💪🏻💪🏼💪🏽💪🏾💪🏿🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


ویانا کرباسچی

1396/09/14 09:22 ب.ظ

سلام

ما با گرم کردن شروع کردیم، اول ۲۰۰ متر وارم رفتیم، ۱۰۰ متر کرال پشت ، ۱۰۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر موج پروانه تمرین کردیم.

سپس با کفی دست، دست قورباغه و پای سینه وهمینطور برعکس آن را رفتیم. بعد از ۱۰ دقیقه در طول ایستادیم. رفت کرال سینه، برگشت کرال پشت و بعد رفت قورباغه ، برگشت موج پروانه را تمرین کردیم.

در اخر بازگشت را رفتیم.😗💖


صمدبین

1396/09/14 09:34 ب.ظ

سلام امروز 100تاطناب زدیم

وبعد200 متر وارم شناکردیم

امروز تمرین با وزنه وکفی داشتیم وهمین طور4266مترشناکردیم

4در33 مختلط هم داشتیم

در اخر تشکر از خانم حسین زاده عزیز


صمدبین

1396/09/14 09:36 ب.ظ

شواهد نشان می‌دهند که قدمت شنا و شنا کردن به ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد در تمدن مصر و بعد از آن در تمدن‌های آشور و یونان و روم باستان بازمی‌گردد. آنچه از گذشته آموزش شنا می‌دانیم بر اساس یافته‌هایی است که از «حروف تصویری» هیروگلیف مصریان به دست آورده‌ایم. یونانی‌های باستان و رومی‌ها شنا را جزو برنامه‌های مهم آموزش نظامی خود قرار داده بودند، و مانند الفبا یکی از مواد درسی در آموزش مردان بوده‌است. شنا در شرق به قرن اول قبل از میلاد بازمی‌گردد. ژاپن جایی است که شواهد و مدارکی از مسابقات شنا در آن وجود دارد. در قرن هفدهم به دستور رسمی حکومتی شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس می‌شد.

مسابقات سازمان یافته شنا در قرن ۱۹ میلادی قبل از ورود ژاپن به دنیای غرب شکل گرفت. از قرار معلوم مردم ساحل نشین اقیانوس آرام، به کودکان هنگامی که به راه می‌افتادند یا حتی پیش تر شنا می‌آموختند. نشانه‌هایی از مسابقات گاه‌وبیگاه میان مردم یونان باستان وجود دارد و همچنین یکی از بوکسورهای معروف یونان شنا را به عنوان تمرین در برنامه ورزشی خود گنجانیده بود. رومی‌ها اولین استخرهای شنا را بنا کردند و گفته می‌شود که در سدهٔ یکم پیش از میلاد گایوس ماسناس[۱] رایزن سیاسی سزار آگوست رومی، نخستین استخر آب گرم را ساخت.

برخی عدم تمایل اروپائیان به شنا را در سده‌های میانه ترس از گسترش و سرایت عفونت و بیماری‌های مسری می‌دانند از طرفی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در سواحل بریتانیای کبیر در اواخر قرن ۱۷ میلادی از شنا در آب به عنوان وسیله‌ای برای درمان استفاده می‌شد. البته تا پیش از قرن نوزدهم شنا به عنوان تفریح و ورزش در میان مردم جایگاهی پیدا نکرد. زمانی که نخستین سازمان شنا در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد در پایتخت بریتانیا یعنی لندن، ۶ استخر سر پوشیده وجود داشت که مجهز به تخته شیرجه بودند. در سال ۱۸۴۶ اولین مسابقه شنا در مسافت ۴۴۰ یارد در استرالیا بر پا شد که بعد از آن هر ساله نیز به اجرا درآمد. باشگاه شنای «متروپولیتین»[۲] لندن در سال ۱۸۶۹ تأسیس شد که بعدها به انجمن شنای غیر حرفه‌ای تغییر نام پیدا کردکه در واقع هیئت رئیسه شنای غیر حرفه‌ای بریتانیا بود. فدراسیون‌های ملی شنا در چندین کشور اروپایی در سال ۱۸۸۲ تا ۱۸۸۹ شکل گرفتند...


صمدبین

1396/09/14 09:37 ب.ظ

عینک شنا

بیشتر برای دیدن دیوار استخر و انجام برگشت سالتو استفاده می‌شود. در ضمن، به‌دلیل وجود کلر در آب و آسیب ندیدن چشم، استفاده از آن مفید است اما استفاده نکردن از عینک هم مانعی ندارد.


هانا مروتي

1396/09/14 10:08 ب.ظ

باسلام

ما امروز اول طناب زديم و بعد نرمش كرديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/14 10:11 ب.ظ

و بعد با وزنه و كفي تمريناتي رفتيم كه خيلي خوب بود و من خوب رفتم .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️👍🏻👌🏻


هانا مروتي

1396/09/14 10:18 ب.ظ

ما ٢ بار ركورد ٢٠٠ متر داشتيم و ٢ بار ٤ در ٣٣ رفتيم و من خوب رفتم .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/09/14 10:30 ب.ظ

ما امروز واترپلو نداشتيم😥😥☹️

ولي به احتمال زياد در روز ٥ شنبه واترپلو داريم .🙂😻😻


هانا مروتي

1396/09/14 10:34 ب.ظ

من امروز از مهتاب جون تقسيم بندي انرژي در شناي پروانه رو پرسيدم و خوش حالم كه فهميدم چه جوري بايد تقسيم بندي انرژي كنم .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️👍🏻👌🏻😻


هانا مروتي

1396/09/14 10:39 ب.ظ

تشكر مي كنم از مهتاب جون عزيزم

و سارا جون عزيز 💋💋❤️🙏🏻🙏🏻😘🏊🏻‍♀️


هلنا شهری

1396/09/14 11:01 ب.ظ

سلام ما امروز 500متر وارم رفتیم و بعد نرمش های قبل از تمرین را انجام دادیم بعد 3 تا 200متر رفتیم


هلنا شهری

1396/09/14 11:06 ب.ظ

و بعد با کفی و وزنه تمرین های خیلی خوبی را انجام دادیم و سپس در طول 2تا 200متر کرال سینه و دو بار4در33متر رفتیم من رکورد خوبی داشتم و بهتر از دفعات قبل بود و در اخر هم بازگشت رفتیم ☆☆

ممنون از خانم حسین زاده و سارا جون♥♥♥


هلنا یزدان پرستی

1396/09/15 02:04 ب.ظ

با سلام

ما امروز مثل همیشه طناب زدیم و نرمش کردیم و ۵۰۰ وارم رفتیم.

و سپس ۱۰۰ از هر تخصص رفتیم که رفت پا بود و برگشت کاملش.

و بعد ۴۰۰ متر تمریناتی با کفی و وزنه انجام دادیم که خوب بود.


هلنا یزدان پرستی

1396/09/15 02:06 ب.ظ

و بعد رکورد گیری داشتیم که شامل ۲ تا ۲۰۰ متر کرال سینه و ۲ تا ۴ در ۳۳ که خوب بود و خوب بود بار دوم تونستم کمی از رکوردم کم کنم.😄


هلنا یزدان پرستی

1396/09/15 02:07 ب.ظ

و در آخر هم بازگشت رفتیم.

مرسی از مربیان خوبممممممم❤❤❤❤❤

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر