گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز یکشنبه 96,8,21

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

22 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز یکشنبه 96,8,21" ثبت شده است

پارميدا احمدي

1396/08/21 08:47 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد به مربيان عزيز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ما بعد از طناب نرمش و وارم تمرينات200 متر تخصص اول و دوم و سوم رفتيم كه من خيلى اين

تمرين هارا دوست دارم


پارميدا احمدي

1396/08/21 08:52 ب.ظ

سالتو فينيشينگ و استارت كرال پشت را تمرين كرديم كه خيلى خوب بود 🌹🌹🌹🌹👍👍

بعد با فين ركورد گيرى كرديم كه من ركورد هايم خوب شد 😘😘😘😘😍😍😍


پارميدا احمدي

1396/08/21 08:55 ب.ظ

بعد 600 متر پروانه و پشت رفتيم


پارميدا احمدي

1396/08/21 08:59 ب.ظ

ما امروز واتر پلو نداشتيم 😬😬😬😞😞

من خيلى دوست دارم كه بقير از مسابقات اول اذر ماه مسابقات ديگرى هم داشته باشيم 😍😍😍😍😍😍😘😘😘🌹🌹🌹🌹😜😜😜😜😜👍👍👍

با تشكر فراوان از شما مربيان عزيز


پارميدا احمدي

1396/08/21 09:02 ب.ظ

شنا بهترین ورزش آرامش‌بخش است

ورزش نه‌تنها باعث سلامت جسم ما می‌شود بلکه به سلامت روانی‌مان هم کمک زیادی می‌کند و البته آرامش یکی از مزایای ورزش است. جسم و روان ما همواره با یکدیگر در تعامل هستند و روی هم اثر می‌گذارند. زمانی که فردی ورزش‌های هوازی انجام می‌دهد سیستم تنفسی او عملکرد بهتری خواهد داشت، ریه‌ها دم و بازدم را بهتر انجام می‌دهند و اکسیژن بیشتری به خون می‌رسد و همه اینها باعث عملکرد بهتر قلب می‌شود. افرادی که به‌طور مستمر ورزش می‌کنند روحیه شاداب‌تری دارند و آرامش بیشتری را در زندگی خود تجربه می‌کنند و اعتماد به‌نفس بیشتری هم دارند.

این روزها خسته و کسل هستید و کلی کار ناتمام دارید و استرس زیادی را تجربه می‌کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که لابلای همه مشغله‌هایتان زمانی را به ورزش آن هم ورزش‌های هوازی اختصاص دهید. شاید بگویید با این همه استرس و خستگی چطور می‌توان ورزش کرد، شاید هم بگویید ورزش شما را خسته‌تر می‌کند اما ما به پشتوانه تحقیقات علمی به شما می‌گوییم سخت در اشتباه هستید چرا که ورزش نه‌تنها خستگی شما را دوچندان نمی‌کند بلکه آرامش فکری و آسودگی جسمی بیشتری برایتان به ارمغان می‌آورد و می‌توانید با روحیه بهتر، آرامش بیشتر و اعتماد به‌نفس بالاتر زندگی‌تان را پیش ببرید.


پارميدا احمدي

1396/08/21 09:04 ب.ظ

تحقیقات نشان داده سیستم عصبی و عضلانی افرادی که در دوران کودکی (از ۵ سالگی ) ورزش‌های هوازی (شنا) را انجام می‌دهند بهتر رشد می‌کند. این ورزش‌ها تاثیرات مثبتی روی رشد و عملکرد قشر مغز دارد. جالب است بدانید قشر مغز وظیفه تصمیم‌گیری را در بدن برعهده دارد.


بهار تقوی

1396/08/21 09:24 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

ما امروز بعداز نرمش و وارم 400 متر از هر تخصص را رفتیم که 200 متر اول پا و 200متر دوم کامل را می رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:26 ب.ظ

بعد دو گروه شدیم و 2 طول پروانه 1 طول قورباغه و 1 طول پشت رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:29 ب.ظ

بعد با اتنا عزیز استارت و سالتو و فنیشینگ پشت را کار کردیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:30 ب.ظ

سپس با فین 300 متر از پشت و پروانه رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:31 ب.ظ

بعد هم 3 تا 100 متر سینه را رکورد دادیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:32 ب.ظ

ودر آخر هم تیمی 66 قورباغه و رفت قورباغه برگشت سینه را رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:34 ب.ظ

من امیدوارم بتوانیم برای مسابقه ی آینده موفق و سربلند باشیم.


بهار تقوی

1396/08/21 09:35 ب.ظ

با تشکر از مربیان عزیز


آدرينا فراهاني

1396/08/21 10:00 ب.ظ

سلام

امروز طبق روال هميشگي طناب زديم ونرمش كرديم و وارم ،١٠٠متر قورباغه رفتيم و ١٠٠ متر موج ،١٠٠ متر كرال پشت وتخصص اول و دوم انجام داديم كرال پشت رفت و برگشت سالتو زديم ودوباره كرال پشت رفت و برگرد فينيشينگ

سه تا ١٠٠ متر پروانه انجام داديم ودوباره قورباغه و كرال پشت انجام داديم

امروز تمرين عالي داشتيم خيلي خوشحالم مرسي مهتاب جون🙏😍😘🌹


هانا مروتي

1396/08/22 02:51 ب.ظ

باسلام

ما در روز يك شنبه اول ١٠٠ تا طناب و سپس نرمش كرديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم كه خيلي خوب بود و من يكم زودتر رسيدم .😜🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/22 02:54 ب.ظ

و بعد ٢٠٠ متر از پا و ٢٠٠ متر كامل تخصص اول و دوم و سوم و چهارم رفتين كه خوب بود 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/22 02:56 ب.ظ

و بعد قورباغه و پشت و پروانه كار كرديم كه خيلي خوب بود 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


رميصا

1396/08/22 05:41 ب.ظ

سلام به همگي🙋🏼

من امروز به خاطر اينكه دچار دل درد شديدشده بودم وحالم بد بود توي اب نرفتم😔😔😔

ولي بيرون اب بودم كه تونستم به مهتاب جون كمك كنم😄😄


هانا مروتي

1396/08/22 07:50 ب.ظ

و بعد ركورد كرال سينه داديم كه من از ركوردم راضي بودم 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/08/22 07:53 ب.ظ

و بعد شنا هاي تيمي رو انجام داديم كه اول يار من در ٦٦ متر قورباغه ارغوان عزيز بود ولي بعد در رفت قورباغه و برگشت كرال سينه هلنا بود كه ما دوتا تونستيم اول شيم 😜😜😜😜👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/22 07:55 ب.ظ

و بعد وارم رفتيم .

من تشكر مي كنم از مهتاب جون عزيزم و ساراجون و فريبا جون 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💋💋💋🌹🌹❤️❤️😘😘😘

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر