گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز یکشنبه 96,8,6

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

35 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در موردتمرینات روز یکشنبه 96,8,6" ثبت شده است

هلنا یزدان پرستی

1396/08/07 06:45 ب.ظ

با سلام

ما امروز اول کمی نرمش کردیم و سپس ۲۰۰ متر وارم رفتیم.

بعد در مقابل فشار زیاد کرال سینه رفتیم و بعد ی سری تمرینات تخصص اول و دوم با وزنه و کفی رفتیم.

و در آخر ۴۰۰ متر رکورد کرال سینه دادیم و بعد از آن ی سری تمرینات یک طول یا دو طول رفتیم.

در کل امروز روز خوبی بود مرسی از مربیان خوبم❤


هلنا یزدان پرستی

1396/08/07 06:54 ب.ظ

توضیحی درباره ی شنای قورباغه👇

شنای قورباغه گونه‌ای از ورزش شنا است. شنای قورباغهقدیمی‌ترین و رایج‌ترین گونه شنا است. دلیل این امر این است که در این نوع از شنا، شناگر قادر به تنفس راحت در حین شنا نیز هست. در استخرها گونه‌هایی از شنا که در آغاز به شناگران آموخته می‌شود معمولاً اول شنای کرال سینه و شنای قورباغه‌است.

شنای قورباغه یکی ازچهارنوع شنای اصلی است که مسابقات آن رسماً برگزار می‌شود و در عین حال این شنا علاقه‌مندان بسیاری دارد، زیرا احتیاج کمتری به صرفانرژی نسبت به شنای کرال سینه دارد. یادگیریش آسان است. این شنا برای مسافت‌های طولانی مناسب است، علاوه بر این، شنای قورباغه هم جهت شنا کردن در دریاوهم در موقع نجات غریق مفید است. کندترین نوع شنا بین چهارنوع شنای اصلی است.


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:29 ب.ظ

با عرض سلام امروز روز بسیار خوبی برای همه ی ما بود امروز بعد از طناب زدن کمی نرمش کردیم بعد هم وارم رفتیم


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:31 ب.ظ

دراین جلسه ما تمرینات سرعتی انجام دادیم تمرینات سرعتی ما شامل تمام تخصص ها می شود


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:36 ب.ظ

بعد تمرین قدرتی جلوی فشارآب انجام شد در این تمرین واقعا قدرت زیادی می خواست امید وارم که باز هم از این تمرینات انجام دهیم


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:41 ب.ظ

سپس با کفی و وزنه تمرینات سرعتی تخصص اول و دوم را انجام دادیم ومن سعی بسیار زیادی داشتیم


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:44 ب.ظ

ودر آخر هم رکورد 400متر سینه را رفتیم که من سعی می کردم با هانا دوست خوبم بکشم و بعد تمرینات سرعتی سینه و قورباغه را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/08/07 07:48 ب.ظ

ما برای مسابقاتی که در پیش داریم سخت می کوشیم تا در همه ی مسابقات مقام بیاوریم و همه ی این ها را مدیون مربی خوبم هستیم🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊


بهار تقوی

1396/08/07 08:28 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید امروز خیلی خوب بود و ما بیشتر روی تکنیک شنا هامون کار کردیم.


بهار تقوی

1396/08/07 08:30 ب.ظ

ما در ابتدا نرمش کردیم و 200 متر وارم رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/07 08:31 ب.ظ

بعد مهتاب جون روی شنای سینه با ما کار کردند.


بهار تقوی

1396/08/07 08:33 ب.ظ

بعد با کفی و وزنه 300 متر از تخصص اول و دوم را رفتیم که 100 دست 100پا 100 کامل شنا را می رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/07 08:35 ب.ظ

بعد روی تکنیک شنای قورباغه کار کردیم که مهتاب جون از من راضی بودن.


بهار تقوی

1396/08/07 08:36 ب.ظ

بعد رکورد 400 متر سینه را دادیم .


بهار تقوی

1396/08/07 08:37 ب.ظ

ودر آخر هم سرعتی سینه و قورباغه را رفتیم.

با تشکر


هانا مروتي

1396/08/07 09:23 ب.ظ

باسلام

ما امروز اول نرمش كرديم و بعد ٢٠٠ متر وارم رفتيم كه خوب بود .


هانا مروتي

1396/08/07 09:27 ب.ظ

و بعد ١٠٠ متر إز پاي تخصص اول و دوم ، ١٠٠ متر دست تخصص أول و دوم و ١٠٠ متر كامل تخصص اول و دوم رفتيم كه با وزنه و كفي انجام شد .

البته قبلش مهتاب جون روي كرال سينه ما كار كردند كه خوب بود 🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/08/07 09:29 ب.ظ

البته من چون تازه تخصص دومم رو پروانه كردم كمي برام سخت بود 😶😶


هانا مروتي

1396/08/07 09:30 ب.ظ

و بعد روي شناي قورباغه كار كرديم كه من خوب بودم و إز خودم راضي بودم 👌🏻👌🏻


هانا مروتي

1396/08/07 09:31 ب.ظ

و بعد ركورد ٤٠٠ متر كرال سينه داديم كه خوب بود ولي كمي سخت 🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:32 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد🌺🌺🌺😘😘😘

ما بعد از وارم تمريناتي با وزنه و كفي انجام داديم بعد دست قورباغه كار كرديم و سپس 400متر ركوردگيري سينه رفتيم .


هانا مروتي

1396/08/07 09:33 ب.ظ

و بعد هم يك طول ، يك طول هاي سينه رفتيم و بعد بازگشت 🏊🏻🏊🏻👍🏻🏊🏼


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:34 ب.ظ

ما امروز واترپلو كار نكرديم😞😞😫😫

در آخر ٤ طول طول بازگشت رفتيم . 🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️


هانا مروتي

1396/08/07 09:35 ب.ظ

از مهتاب جون و سارا جون عزيز هم تشكر مي كنم .🙏🏻🙏🏻

و روز مربي را به أين دو مربي مهربانم تبريك مي گويم 🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌹


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:36 ب.ظ

با تشكر فراوان از زحمات مهتاب جون

❤️❤️❤️🌺🌺🌺😘😘😍😍🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌼🌼🌼💐💐


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:42 ب.ظ

شنا بهترین ورزش آرامش بخش است

با دکتر کامبیز کامکاری، روان شناس و دبیر کمیسیون روان شناسی ورزش در مورد اینکه چه ورزش هایی به آرامش ما کمک و استرس را از ما دور می کنند، گفت وگو کرده ایم.

، ورزش نه تنها باعث سلامت جسم ما می شود بلکه به سلامت روانی مان هم کمک زیادی می کند و البته آرامش یکی از مزایای ورزش است. جسم و روان ما همواره با یکدیگر در تعامل هستند و روی هم اثر می گذارند. زمانی که فردی ورزش های هوازی انجام می دهد سیستم تنفسی او عملکرد بهتری خواهد داشت، ریه ها دم و بازدم را بهتر انجام می دهند و اکسیژن بیشتری به خون می رسد و همه اینها باعث عملکرد بهتر قلب می شود.

افرادی که به طور مستمر ورزش می کنند روحیه شاداب تری دارند و آرامش بیشتری را در زندگی خود تجربه می کنند و اعتماد به نفس بیشتری هم دارند.

همه ورزش ها در ایجاد آرامش مفید هستند اما آرامش بخش ترین ورزش که مانند مسکنی استرس و اضطراب را کاهش می دهد، شناست، آن هم شنا کردن آرام. مسکنی که نه تنها هیچ عارضه ای ندارد بلکه برای جسم و روانمان بسیار مفید است.


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:45 ب.ظ

تحقیقات نشان داده سیستم عصبی و عضلانی افرادی که در دوران کودکی (از ۵ سالگی ) ورزش های هوازی ( مثل شنا )را انجام می دهند بهتر رشد می کند. این ورزش ها تاثیرات مثبتی روی رشد و عملکرد قشر مغز دارد. جالب است بدانید قشر مغز وظیفه تصمیم گیری را در بدن برعهده دارد.


پارميدا احمدي

1396/08/07 09:48 ب.ظ

پیشاپیش ۸ آبان روز مربی را به مربیان عزیزم مخصوصا مهتاب جوون تبریک می گویم .

💐💐💐🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌼🌼🌼😘😘😘😘😍😍😍❤️❤️❤️🎁🎁🎁


Baharravati

1396/08/07 10:01 ب.ظ

با سلام. امروز یکشنبه۷.۸.۹۶. روز خیلی خوبی بود اول طناب زدیم و بعدش ورزش کردیم(گرم کردیم)بعد رفتیم تو اب تخصص اول ۱۰۰پای تخصص اول بعد ۱۰۰ دست تخصص اول و بعدش ۱۰۰ کل تخصص ۱ رو شنا کردیم. بعدش رفتیم تخصص دوم و ۱۰۰ دست و ۱۰۰ پا و ۱۰۰ تخصص دوم کاملش رو شنا کردیم. بعد ازاون رفتیم و خانم حسین زاده عزیز تمرین کرال سینه جلوی فشار اب ۲۰ تا دست یه نفش با تمام سرعت و قدرت رو بهمون دادن و اینطوری بود که مارومیگرفتن و ما باید سرعتی و قدرتی شنا میکردیم تا بریم جلو . بعد از اون اشکالات قورباغه مون گرفته شد بعد از اون رفتیم ۴۰۰ رکورد گیری سینه و با تموم شدن سینه ۶۶ متر ۶۶ متر سرعتی اولین ۶۶ رو سینه و بعدی پروانه بریم و پشت سرعتی بیایم رفتیم و اخر سر هم گرم کردیم و روز عالی بود و از مهتاب جون و سارا جون بقیه سپاسگذارم. همچنین روز جاانی مربی۸ابان روز پیشاپیش به مربی های عزیزم تبریک میگم 😘😘😘😍😍😍❤❤❤❤🏊🏊🏊🏊🏊🏊


طاهره

1396/08/08 04:01 ب.ظ

باسلام وخسته نباشيد به معلمان گرامي

ما اول نرمش كرديم وبعد وارم رفتيم

وبعدتمرين هاي خوبي كردم وبعد ركورد داديم من از ركورد هايم راضي هستم وبعد٢٠٠بازگشت رفتيم


طاهره

1396/08/08 04:06 ب.ظ

سلام خدمت مربي عزيزم مهتاب جون روز مربي رو به شما مربي مهربان و زحمت كش تيريك ميكم

همجنين به شكوفه و ساراي عزيزم ممنون بابت زحماتتون روزتون مبارك 😍❤️😘


رميصا

1396/08/08 10:13 ب.ظ

ما امروز روز خوبي داشتيم روي تكنيك قرباغمون كار كرديم كه عالي بود و قرباغه هامون سرعتي تر شد كه باعث شد پيشرفت كنيم😁😁😁


رميصا

1396/08/08 10:15 ب.ظ

ما چهارصد متر سينه داشتيم كه من با تقسيم بندي انرژي درست تونستم بدون خستگي همش رو برم👌👌👌👌


رميصا

1396/08/08 10:17 ب.ظ

ما تمرينات و ورزش هايي مي كنيم كه خيلي بدرد مي خورن و براي عضلات عالي هستند☺️☺️☺️


رميصا

1396/08/08 10:20 ب.ظ

ما ركورد گيري هاي يك طول داشتيكه به ما كمك كرد كه سينمون رو بي نفس كنيم و تمرينات جلوي جلوي فشار اب كه روي عضلات نمركز ميكرد 👍👍👍👍👍☺️😁😁

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر