گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,12,1

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

37 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,12,1" ثبت شده است

بهار تقوی

1396/12/01 09:35 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

امروز بیشتر تمرینات سرعتی رفتیم


بهار تقوی

1396/12/01 09:36 ب.ظ

ما بعد از نرمش و طناب 500 متر وارم رفتیم


بهار تقوی

1396/12/01 09:37 ب.ظ

بعد در طول 25 متر رفت و برگشت پا ی هر شنا را رفتیم


بهار تقوی

1396/12/01 09:38 ب.ظ

بعد با فین باز هم 50 متر تخصص اول و دوم را رفتیم


بهار تقوی

1396/12/01 09:39 ب.ظ

سپس 100 متر تخصص اول و دوم و 200 متر تخصص اول را رکورد دادیم


صمدبین

1396/12/01 09:42 ب.ظ

سلام امروز ۵۰۰ متر وارم رفتیم

۱۰۰ تا طناب زدیم

۳تا ۵۰ متر رفتیم


صمدبین

1396/12/01 09:43 ب.ظ

وبعد موج بود و پای قورباغه ۳تا یک هوا و پای سینه و سالتو رو طناب


بهار تقوی

1396/12/01 09:44 ب.ظ

شنا، فشار را از روی ستون فقراتتان برمی‌دارد. این اتفاق تقریباً مشابه تجربهٔ جاذبهٔ صفر است؛ بنابراین شنا کردن برای استخوان‌های شما خوب است و مفاصلتان را سالم نگاه می‌دارد.

شنا، اکثر عضلات بدن شما را به حرکت می‌اندازد، اما شما به ندرت احساس فشار بیش از حد یا کشیدگی عضلات می‌کنید. شما می‌توانید هر دوره، از تکنیک‌های مختلف شنا استفاده کنید تا انواع عضلات بدنتان را پرورش داده و به عضلات دیگر استراحت دهید.

شنا یک تمرین کاردیوی عالی‌ست. قلبتان را آموزش و راه صحیح تنفس را به شما یاد خواهد داد و به استقامت بدن و قلبتان می‌افزاید.

شنا می‌تواند با ایروبیک در آب نیز ترکیب شود تا به شما کمک کند راحت‌تر چربی‌های اطرف باسن و ران خود را بسوزانید.

شنا به شما کمک می‌کند تا به خوبی به بدن خود شکل دهید. پوست و عضلات شما را ماساژ می‌دهد و از بوجود آمدن چربی‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند.

شنا، از نظر آسیب‌پذیری یکی از کم خطرترین ورزش‌هاست و نسبت به بدنسازی یا ورزش‌های قدرتی خیلی امن‌تر است. این ورزش از مفاصل شما محافظت کرده تا کمتر دچار صدمات مفصلی بشوید.

شنا کردن، نتایج سلامتی بسیار خوبی برایتان دارد، در حالی که ورزشی با فشار کم است. همهٔ آدم‌ها می‌توانند شنا کنند، حتی کسانی که توانایی ورزش بصورت مؤثر و سنگین را ندارند. بعنوان مثال، برای خانم‌هایی که باردار هستند یک ورزش عالی و ایمن است. با این حال احتیاج دارند تا پیش از اینکه در استخر شیرجه بزنند با پزشک خود در اینباره مشورت نمایند.

شنا، انرژی مثبت شما را افزایش می‌دهد و استرس را از جسمتان دور خواهد کرد.

شنا همچنین کمک می‌کند تا فشار خونتان را کنترل کنید. می‌تواند قلب شما را سالم نگاه دارد.

شنا باعث خواهد شد تا دستگاه تنفسی‌تان نیز سالم بماند. اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی می‌کنید، در اکثر مواقع در خانه یا در محل کار تان هوای خشک تنفس می‌کنید. تنفس هوای تازه و مرطوب در محیط استخر یا دریا می‌تواند دستگاه تنفسی شما را سالم نگاه دارد.


صمدبین

1396/12/01 09:44 ب.ظ

۵۰ متر رکورد تخصص اول دوم رفتیم


صمدبین

1396/12/01 09:45 ب.ظ

100متر تخصص اول دوم هم رفتیم


بهار تقوی

1396/12/01 09:45 ب.ظ

با تشکر


صمدبین

1396/12/01 09:46 ب.ظ

۲۰۰ متر تخصص اول دوم هم رفتیم


صمدبین

1396/12/01 09:46 ب.ظ

و همین طور ۲۰۰ متر بازگشت


صمدبین

1396/12/01 09:47 ب.ظ

با تشکر ازمهتاب جون و دوتا سارا جون ها


اتنا سليماني

1396/12/02 02:08 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد خدمت مربيان خوبم،ما ٣ شنبه ١٠٠ تا طناب زديم بعد وارم رفتيم و بعد ١٠٠ متر مسابقه پروانه داديم كه من ٢ وم شدم،بعد مهتاب جون به ما تكنيك فنيشينگ پروانه را ياد داد

بعد پيش سارا جون تمريناتي انجام داديم كه به تكنيك خيلي كمك كرد و خيلي تاثير گذار بود حدود ٣٠ مين تمرين انجام داديم

بعد پيش خانم حسين زاده عزيز مسابقه ١ طول قورباغه و ا طول سينه داديم😍😍


هانا مروتي

1396/12/02 08:19 ب.ظ

باسلام

من در روز سه شنبه به علت دل درد شنا نكردم ولي تونستم كمي در بالآي آب به مهتاب جون كمك كتم و خوشحالم إز اين بابت 🌸

مرسي إز مهتاب جون و سارا جون عزيز 🙏🏻❤️💚💜💛💙💕💋😘


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:43 ب.ظ

با عرض سلام خدمت همه دوستان مهربانم ومربی عزیزم ما در روز سه‌شنبه تمرینات خیلی خوبی را داشتیم💕💕💕💞💞💞💝💝


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:44 ب.ظ

ابتدا طناب زدیم و بعد کمی نرمش کردیم سپس 500متر وارم رفتیم💗💝


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:46 ب.ظ

بعد در طول 25متر را فقط پای هر چهار رشته را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:48 ب.ظ

سپس با فین 50و 100متر تخصص اول و دوم را انجام دادیم که بسیار نفس گیر و عالی بود🏅💝🏅💝


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:48 ب.ظ

200متر تخصص اول را انجام دادیم


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:49 ب.ظ

بعد هم بازگشت رفتیم


یگانه قاسمی

1396/12/02 09:49 ب.ظ

💜💙💚💛❤💝💗🏅با تشکر💗💝❤💛💚💙


هلنا یزدان پرستی

1396/12/02 10:49 ب.ظ

با سلام

ما در روز سه شنبه اول طناب زدیم و ۵۰۰ متر وارم رفتیم.

و سپس ۵۰ متر پای هر چهار شنارو رفتیم.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/02 10:52 ب.ظ

و بعد رکورد ۵۰ ، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر تخصص اول و دوم و دادیم که خیلی خوب بود و چند تا از هم تیمی هایم فین داشتن.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/02 10:53 ب.ظ

و در آخر هم ۲۰۰ متر بازگشت رفتیم.

در کل روز خیلی خوب و پر تلاشی بود.


هلنا یزدان پرستی

1396/12/02 10:54 ب.ظ

با تشکر از مربیان خوبم❤❤❤❤❤❤


آتنا حاج رضایی

1396/12/03 07:24 ق.ظ

Good day to our passionate and hard working coaches. On Tuesday, we began with our usual 100 jump ropes and 500 meters warm up


آتنا حاج رضایی

1396/12/03 07:29 ق.ظ

After that we had a couple of 50 meter kicks of all strokes


آتنا حاج رضایی

1396/12/03 07:30 ق.ظ

Last but not least we had 2×200 meters of our best and second best Stroke, and the same for another 2×100 meters


mehrsa shafie

1396/12/03 12:00 ب.ظ

@@با سلام

ما روز سه شنبه روز سختي داشتيم من كمي مريض بودم مطمئنم اگر مريض نبودم ركورد هاي خخخيييل بهتري رو رقم ميزدم


mehrsa shafie

1396/12/03 12:01 ب.ظ

تمرينات مربوط به پاهاي ٤ شنا داشتيم و سخت بودن ٥٠ متر بودن


mehrsa shafie

1396/12/03 12:01 ب.ظ

ركورد هاي ٢٠٠ متر و ١٠٠ متر و ٥٠ متر داشتيم كه خوب بودن


mehrsa shafie

1396/12/03 12:02 ب.ظ

من ٢٠٠ متر سينم رو خيلي خوب رفتم و داشتم با اتنا كه پروانه ميرفت ميرسيدم


mehrsa shafie

1396/12/03 12:03 ب.ظ

من به بچه هاي كوچيك تر از خودم كمي كمك كردم تا پروانه رو خوب شنا بكنن


mehrsa shafie

1396/12/03 12:03 ب.ظ

خلاصه روز بسيار مفيد و خوبي رو داشتيم


mehrsa shafie

1396/12/03 12:03 ب.ظ

ممنونم از خانم حسين زاده عزيز

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر