گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,8,30

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

31 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,8,30" ثبت شده است

بهار تقوی

1396/08/30 08:27 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

امروز تمرینات خیلی خوبی داشتیم که بیشتر آن سرعتی بود.


بهار تقوی

1396/08/30 08:28 ب.ظ

ما اول مثل همیشه نرمش کردیم و وارم رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:30 ب.ظ

بعد تمریناتی رفتیم که اول بصورت سینه و بعد پشت می رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:31 ب.ظ

بعد 3 تا 100 متر تخصص اول را رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:32 ب.ظ

سپس با وزنه و کفی تمرینات مربوط به 4 شنا را رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:33 ب.ظ

بعد از آن رکورد 100 متر و 66 متر 33 متر تخصص اول را دادیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:34 ب.ظ

و در آخر هم 1 طول 1 طول شنا ها را می رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:35 ب.ظ

ما امروز 2766 متر شنا کردیم.


بهار تقوی

1396/08/30 08:35 ب.ظ

با تشکر


هانا مروتي

1396/09/01 02:53 ب.ظ

باسلام

ما امروز ٢٧٦٦ متر شنا كرديم كه خخخييييللليييي خوب بود.

ما اول ١٠٠ تا طناب زديم و بعد نرمش كرديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/01 02:57 ب.ظ

و بعد در عرض ٢٠٠ متر به صورت اول سينه و بعد پشت رفتيم و بعد موج كار كرديم .

من به نظر خودم كمي پيشرف كردم 👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/09/01 02:59 ب.ظ

و بعد ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم كه با end3 بود و من خوب رفتم و به نظرم اين تمرينات خيلي به ما كمك مي كنه 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/01 03:01 ب.ظ

و بعد با وزنه و فين تمريناتي از تركيب ٤ شنا رفتيم كه خيلي خوب بود .


هانا مروتي

1396/09/01 03:02 ب.ظ

و بعد تمريناتي مربوت به تخصص اول رفتيم كه ركورد گيري بودو من خوب رفتم .👌🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/09/01 04:28 ب.ظ

و بعد چند تا ٣٣ متر از ٤ شنا رفتيم كه خوب بود و من سعي كردم سرعتي برم .🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/01 04:31 ب.ظ

من اميدوارم در مسابقات پيش رو تيم موج آزادي مقام ها و مدال هاي خوش رنگي را كسب كند .

من دارم تلاش خودم رو مي كنم و اميدوارم نتيجش رو هم ببينم 👍🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/01 04:32 ب.ظ

تشكر مي كنم از مربي خوبم خانم حسين زاده كه دارن براي ما زحمت مي كشن و سارا جون عزيز ❤️❤️💋💋🌹🌹😘😘🙏🏻🙏🏻


آتنا حاج رضایی

1396/09/01 07:27 ب.ظ

Tuesday, after 100 jump ropes and 500 warms, we had drills with butterfly and freestyle.


آتنا حاج رضایی

1396/09/01 07:27 ب.ظ

then we had 3X100 butterfly with end 3


آتنا حاج رضایی

1396/09/01 07:28 ب.ظ

last but not least, we had a couple of 33 meter sprints of all 4 strokes


آتنا حاج رضایی

1396/09/01 07:30 ب.ظ

Fruit and Vegetables for Improved Exercise Performance

Vitamin C is a natural anti-oxidant which can help reduce exercise-induced oxidative stress and supports a healthy immune system by supporting white blood cell production. Some foods high in Vitamin C are berries, oranges, capsicum (peppers), guava, grapefruit, kiwi, broccoli, Brussels sprouts and kale.

Vitamin E is also a free radical scavenger and may improve stamina during exercise. Plant-based sources of vitamin E are found in olive oil and other cold-pressed nut and seed oils, kale, tomato, spinach, watercress and other dark green leafy vegetables.

Magnesium and potassium are important for energy production, muscle contraction, relaxation and muscle strength and healthy nerve function. Magnesium and potassium rich plant foods are green colour vegetables, cauliflower, beetroots, bananas, avocado, apricots and figs.

B vitamins such as B1,B2,B3,B5,B6 and folate(B9) are also very important for energy metabolism, muscle and nerve conduction and can be found in legumes, nuts, seeds, fruits and vegetables.

Quercetin, a flavonoid found in fruits and vegetables, has unique biological properties that are likely to improve mental & physical performance and reduce infection risk during intense exercise.

Consumption of nitrate-rich, whole beetroot improves running performance in healthy adults due to its ability to improve oxygen utilisation during exercise as mentioned in the Reboot weekly recipe, it has also been shown to reduce blood pressure due to its ability to increase dilation of the blood vessels.

Dark green vegetables are full of nutrients vital for athletic performance and should be eaten regularly – high in calcium, vitamin c, magnesium, zinc, iron and many other nutrients.

Adding more fruits and vegetables into the diet can be done easily by having fruits and vegetables as a snack and it should be at the top of the snack list. Enjoy celery, carrots, capsicum (peppers) and cucumber sticks with fruit. They are a very nutritious source of plant carbohydrate.


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:28 ب.ظ

باعرض سلام خدمت همه دوستان مهربانم ماامروز تمرینات جالبی داشتیم و بعد از طناب زدن ونرمش 500متر وارم رفتیم


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:29 ب.ظ

سپس تمرینات سرعتی رفتیم که هم پشت بود و هم سینه که بسیار نفس گیر بود


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:31 ب.ظ

ما 3تا 100تا تخصص اول را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:32 ب.ظ

بعد با نفس و فین تمرینات خوبی را سپری کردیم که شامل تمام تخصص ها می شد


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:33 ب.ظ

ما امروز تمرینات 66و33متر را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:35 ب.ظ

متراژ ما در روز سه شنبه 2766شد❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜🏊🏊🏊💗


یگانه قاسمی

1396/09/01 10:35 ب.ظ

با تشکر از همه ی مربی ها🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊💜💛💚💙❤🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊


رميصا

1396/09/02 08:59 ق.ظ

سلام ما امروز ركورد هاي تخصص اول ودوم داشتيم كه براي انتخابي اماده بشيم👍🏻👍🏻👍🏻


رميصا

1396/09/02 09:02 ق.ظ

ما همينطور تمريناتي با كفي ووزنه داشتيم كه مناسب بودن😊😊ومهتاب جون با توجه به استاندارد هاي بدنيمون اون رو طراحي كرده بود


رميصا

1396/09/02 09:02 ق.ظ

ممنونم از مهتاب جون عزيزم😘😘😘

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر