گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,9,20

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

33 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 96,9,20" ثبت شده است

ملیکاصمدبین

1396/09/21 05:57 ب.ظ

سلام امروز ۱۰۰ تا طناب زدیم

۵۰۰ متر وارم رفتیم

۲۰۰ و۱۰۰و۶۶و۳۳ تخصص اول را رفتیم و رکورد گیری انجام شد

۵تا موج پای سینه رسیدن به میله استخر سالتو

رفت برگشت و موج پای قورباغه رسیدن به میله استخر سالتو

متراژ امروز ۲۲۶۶ شد


ملیکاصمدبین

1396/09/21 06:00 ب.ظ

بیشتر تازه‌واردها شنا را با توقع زیاد شروع می‌کنند. آنها وارد استخر می‌شوند و تصمیم می‌گیرند نیم ساعت تمام شنا کنند. «جوپئل شینوفیلد»، سرپرست مربیگری شنای دانشگاه واشینگتن می‌گوید: «این افراد ۴ دقیقه بعد ناامیدانه به گوشه‌ی استخر تکیه می‌کنند و کاملا احساس شکست می‌کنند.»

علت این است که دستگاه گردش خون و ماهیچه‌های شما در آب متفاوت با خشکی کار می‌کنند. شش‌های شما هم باید روش متفاوتی برای تنفس در پیش بگیرند. شما نمی‌توانید مثل تمریناتی که در خشکی انجام می‌دهید هر وقت که بخواهید هوا را به درون بکشید. برای شنا برخلاف ورزش‌های دیگر باید تک‌تک ماهیچه‌های شما با هم کار کنند تا بتوانید شناور بمانید.

به گفته‌ی شینوفیلد: «کلید شنای مؤثر، تقسیم آن به بخش‌های کوچک است. باید دوره‌های متوالی حرکت و استراحت را در برنامه بگنجانید و از حرکات و تمرینات مختلف با شدت‌های متفاوت استفاده کنید. این روش نه تنها جذاب‌تر است، بلکه تمرین مؤثرتری محسوب می‌شود. پس نگران اینکه با استراحت وقت‌تان تلف می‌شود و کمتر ورزش می‌کنید نباشید. شنا کردن مثل راه رفتن نیست که در حین آن ضربان قلب شما به سرعت افت کند. حداقل تا ۳۰ ثانیه بعد از چند حرکت شنا، ضربان قلب شما بالا می‌ماند.»

برای شروع این تمرین را امتحان کنید: چهار بار طول استخر را شنا کنید (اگر لازم دیدید بعد از رسیدن به هر دیواره کمی توقف کنید تا نفس بگیرید)، سپس ۳۰ ثانیه استراحت کنید. این کار را ۵ تا ۱۰ بار تکرار کنید. دو هفته‌ی اول، ۲ تا ۳ بار در هفته این تمرین را تکرار کنید. «رابرت پیرسون»، سرمربی شنای کالج ماکالستر در مینه‌سوتا توصیه می‌کند اگر مدتی شنا نکرده‌اید برای چهار دور اول از یک کیک‌بورد (kickboard) استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند به شنا کردن بدون نیاز به هماهنگ‌ کردن پاها با بازوهایتان عادت کنید. وقتی به این تمرین مسلط شدید می‌توانید یک برنامه‌ی جدی و مرتب برای تمرینات‌تان تنظیم کنید.


بهار تقوی

1396/09/21 06:53 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید

امروز روز خوبی بود.

ما امروز 3166 متر شنا کردیم.


بهار تقوی

1396/09/21 06:54 ب.ظ

ما اول وارم رفتیم و تمرین سالتو داشتیم.


بهار تقوی

1396/09/21 06:55 ب.ظ

بعد تمرینات مربوط هر 4 شنا را سرعتی شنا کردیم که در همه ی آن ها سالتو داشت.


بهار تقوی

1396/09/21 06:57 ب.ظ

سپس در طول 200 متر و 100 متر و 66 متر و 33 متر تخصص اول را رکورد دادیم.


بهار تقوی

1396/09/21 06:58 ب.ظ

بعد از آن سرعتی سینه و پشت و قورباغه رارفتیم.


بهار تقوی

1396/09/21 06:59 ب.ظ

در اخر هم 200 متر بازگشت رفتیم.


بهار تقوی

1396/09/21 07:00 ب.ظ

با تشکر از مربیان خوبم


پریا مجیدی

1396/09/21 07:05 ب.ظ

سلام ما امروز .....

مثل همیشه با نرمش و طناب زدن شروع کردیم

بعد 500متر وارم .

تمرین هایی برای قوی کردن پا از جمله پای قورباغه بدون دست یا پای کرال پشت بدون دست.

بعدو رکرد دادیم که به ترتیب200 100 66 33 متر بود .

بعد روز خود را با 200متر باز گشت به پایان رسوندیم .

در پایان با تشکر از خانم حسین زاده و خانم ابراهیمی


هانا مروتي

1396/09/21 07:08 ب.ظ

باسلام

ما امروز اول طناب زديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم .

من امروز اشكال قورباغه يكي از بچه ها رو رفع كردم و خوش حالم كه تونستم كاري كنم كه يكم قورباغش بهتر شه 😊😊🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/21 07:12 ب.ظ

و بعد روي پاي كرال پشت ، سينه ، موج و قورباغه كار كرديم كه خيلي خوب بود .👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👍🏻🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/21 07:13 ب.ظ

ما روي سرعتي ٤ شنا هم كار كرديم كه خوب بود .

مخصوصا قورباغه 😋


هانا مروتي

1396/09/21 07:16 ب.ظ

و بعد در طول ٢٠٠ متر و ١٠٠ متر و ٦٦ متر و ٣٣ متر تخصص اول رفتيم كه ركوردگيري بردو من راضي بودم .👍🏻👌🏻


هانا مروتي

1396/09/21 07:19 ب.ظ

و بعد سرعتي از شناهاي سينه ، قورباغه و پشت رفتيم كه بيشتر ٣٣ متر بود 👍🏻🏊🏻‍♀️👌🏻🏊🏻‍♀️👌🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/09/21 07:20 ب.ظ

و در آخر ٢٠٠ متر بازگشت رفتيم .

ما امروز ٣٣٦٦ متر شنا كرديم 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هلنا شهری

1396/09/21 07:27 ب.ظ

سلام ماامروز اول وارم رفتیم


هانا مروتي

1396/09/21 07:29 ب.ظ

ما مسابقاتي در پيش داريم و من ايدوارم تيّم موج آزادي مثل هميشه بدرخشه البته با كمك مهتاب جون .🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥉🥉🥉🥉🥉🥉


هانا مروتي

1396/09/21 07:30 ب.ظ

بأتشكر از مهتاب جون و سارا جون عزيز 🙏🏻🙏🏻😘😘❤️❤️💋💋🌹🌹


هلنا شهری

1396/09/21 07:30 ب.ظ

و بعد تمریناتی شامل قورباغه کرال سینه کرال پشت انجام دادیم در قورباغه دستهایمان پشتمان بود و این کار را سخت میکرد


هلنا شهری

1396/09/21 07:32 ب.ظ

و بعد در طول دویست متر صد متر شصت و شش متر و سی و سه متر از تخصص اول رفتیمدمن رکوردم نصبت به دفعات قبل خیلی بهتر بود


هلنا شهری

1396/09/21 07:33 ب.ظ

و بعد کرال سینه بی نفس و کرال پشت رفتیم


هلنا شهری

1396/09/21 07:34 ب.ظ

در اخر هم دویست بازگشت رفتیم


هلنا شهری

1396/09/21 07:35 ب.ظ

با تشکر از خانم حسین زاده و سارا جون♥♥★★★


mehrsa shafie

1396/09/21 09:24 ب.ظ

بإسلام

امروز ٣٣٠٠ متر شنا كرديم روز سختي بود ركوردگيري هايي داشتيم كه مهم بود


mehrsa shafie

1396/09/21 09:25 ب.ظ

ركوردگيري ها مربوط به تخصص اول بود

٢٠٠ متر ١٠٠ متر ٦٦ متر و ٣٣ متر


mehrsa shafie

1396/09/21 09:26 ب.ظ

ما امروز در عرض تمرينات دريل و پاهاي شما ها را رفتيم


mehrsa shafie

1396/09/21 09:27 ب.ظ

ركورد ١٠٠ متر رو دوبار داديم من امروز تموم انرژيم رو برأي درست انجام دادن تمرين هام گذاشتم


mehrsa shafie

1396/09/21 09:29 ب.ظ

مسابقه اي كه در پيش داريم خيلي سخته اميدوارم كه تمام اول و دولي ها برأي تيم ما باشه چون ما همه ي انرژيمونو ميزاريم تا موفق بشيم و به موفقيت برسيم


mehrsa shafie

1396/09/21 09:30 ب.ظ

ممنونم از خانم حسين زاده عزيز


بهاررواتی

1396/09/22 08:00 ب.ظ

باسلام. ما اول ۵۰۰مترگرم کردیم وبعد من سالتوی سینه کار کردم و سالتوی پشت و همچنین قورباغه که عالی بود و بعدش تمرینات بعدش به عرض تا ساعت ۴ شناهای سرعتی کردیم و بعدش دیرینک مون رو نوشیدیم و به طول شنا کردیم . به طول مهتاب جون از ما رکورد گرفتن و عالی بود😍😍😍۳۳متر سینه کرال سینه و ۶۶متر سینه و ۱۰۰متر سینه و همینطور ۲۰۰متر سینه رکورد گیری کردن مهتاب جون که خیلییییییی خوب بود و همینطور رکورد هام خوب بود ولی باید بهتر بشه🙂🙂بعدش یک به یک طول رو سرعتی شنا میکردیم 🤗🤗

با تشکر از مهتاب جون و ساراجون 😘😘❤❤💓💖


بهاررواتی

1396/09/22 08:03 ب.ظ

جمعه هم مسابقه داریم و امیدوارم تیم مون موج آزادی برنده بشیم😌😌❤


بهاررواتی

1396/09/22 08:05 ب.ظ

شنا، ورزش بسیار مفیدی برای کودکان است. علاوه بر اینکه آمادگی قلبی- عروقی آنها را بالا می برد. به کودکان کوچک تر کمک می کند که بتوانند تعادلشان را حفظ کنند. راه رفتن در آب باعث تقویت عضلات پاها می شود. از سوی دیگر، شنا حس اعتماد به نفس و استقلال به کودکان می دهد؛ به نحوی که می توانند به توانایی های خود اکتفا کنند.

شنا و بازی در آب می تواند ذهن کودک را نیز باز کند. شادی و تفریح را برایش به ارمغان آورد و از همه مهم تر اینکه اشتهای کودک را افزایش دهد. بنابراین شنا هم فواید جسمی دارد، هم فواید روانی.

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر