گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 97,2,4

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

41 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز سه شنبه 97,2,4" ثبت شده است

صمدبین

1397/02/04 11:33 ب.ظ

سلام امروز ۵۰۰ متر وارم رفتیم


Smdbin

1397/02/04 11:33 ب.ظ

۳ تا ۱۰۰ متر تخصص اول رفتیم باend3


Samadbin

1397/02/04 11:35 ب.ظ

وبعد ۲۰۰ متر رفت دست راست یک موج دست چپ یک دست یک هوا پروانه و برگشت قورباغه


صمدبین

1397/02/04 11:36 ب.ظ

وبعد کرال پشت هم‌ رفتیم


Samadbin

1397/02/04 11:37 ب.ظ

وبعد کرال سینه سرعتی با سالتو رفتیم


صمدبین

1397/02/04 11:38 ب.ظ

۴×۶۶ و۴×۳۳ تخصص‌اول را داشتیم باق

فین و وزنه


صمدبین

1397/02/04 11:39 ب.ظ

سرعتی کرال پشت رفتیم‌و ۳۳ متر ۳۳ متر سرعتی پروانه رفتیم


صمدبین

1397/02/04 11:40 ب.ظ

۴×۶۶ مختلط انفرادی رفتیم


صمدبین

1397/02/04 11:40 ب.ظ

۲۰۰ متر هم بازگشت رفتیم


صمدبین

1397/02/04 11:41 ب.ظ

در اخر تشکر از مهتاب جون


Smdbin

1397/02/04 11:44 ب.ظ

انواع اصلي حرکات شنا شامل شناي آزاد، کرال سينه، پروانه و کرال پشت مي باشد که شناي پروانه دشوارترين اين حرکات به شمار مي آيد.

شناي آزاد که کرال جلو يا کرال استراليايي هم ناميده مي شود، کاملا از اسمش پيداست. در اين حرکت هيچ محدوديتي براي چگونگي حرکت دست و پا وجود ندارد. شما فقط بايد بتوانيد نيمي از بدن را بالاي آب نگاه داريد (به استثناي 15 متر اول و بعد از هر دور). اين حرکت احتمالا بهترين حرکت براي آنهاست که تازه شروع کرده اند. شناي آزاد براي 150 تا 180 پوند مايل حدودا 500 تا 700 کالري در ساعت مي سوزاند.

کرال سينه از طرف ديگر، حرکاتي کاملا تعريف شده و مشخص دارد. شانه ها بايد با آب در يک خط قرار بگيرند، و حرکات دست ها و پاها بايد با هم انجام شود و يک عمل را انجام دهند. دست ها از سينه دور شده و به دور بدن مي گردد و بعد دوباره به جاي اوليه باز مي گردد (پاها نيز دقيقا همين عمل را انجام مي دهند). اگر با اين حرکت يک ساعت شنا کنيد، حدود 750 کالري خواهيد سوزاند.


Smdbin

1397/02/04 11:45 ب.ظ

*با بدن خود خوب رفتار کنید

دکتر “رابرت راجرز” فیزیولوژیست و مدیر لابراتوار ورزشی دانشگاه نیومکزیکو، معتقد است که شنا برای همه افراد به ویژه کسانی که محدودیت های جسمانی داشته و قادر به انجام سایر ورزش ها نمی باشند، مفید است.

دکتر رابرت در ادامه اضافه می کند که: “شنا ورزشی است که در آن تمام عضلات بدن به کار گرفته شده و برای بیماران رماتیسمی، و کسانیکه اضافه وزن دارند، مناسب میباشد. شناور بودن در آب سبب می شود یک تناسب عمومی به بدن القا شود، فشار آب سبب می شود مفاصل سفت شده و خطر آسیب رسیدن به بدن در مقایسه با ورزش هایی که در خشکی انجام می شود پایین بیاید.

زمانیکه در آب شناور هستید، بدن تنها ۵۰% از وزن اصلی خود را تحمل می کند، در این حالت وزن سینه ۲۵ % تا ۳۰ % شده و وزن گردن نیز به ۱۰% کاهش پیدا می کند.

ورزشکاران برای بهبود آسیب هایی که در طول مسابقات به آنها وارد می گردد و همچنین برای رهایی از دردهای مفصلی، شنا را انتخاب می کنند. افرادی که دچار رماتیسم و یا سایر ناتوانایی های جسمی هستند، می توانند با استفاده از شنا، هم تناسب اندام خود را حفظ کنند و هم درد خود را تا میزان بسیار زیادی کاهش دهند.


هانا مروتي

1397/02/05 03:07 ب.ظ

با سلام

ما روز خيلي خوبي در روز سه شنبه داشتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:11 ب.ظ

ما اول ٥٠٠ وارم رفتيم

و بعد ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:12 ب.ظ

و بعد يك ٢٠٠ دريل رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:15 ب.ظ

و همينطور سينه و پشت رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:19 ب.ظ

و بعد ٤در٣٣ و ٤ در ٦٦ متر تخصص اول با فين و وزنه رفتيم كه خوب بود


هانا مروتي

1397/02/05 03:23 ب.ظ

و بعد چندتا ٣٣ متر كرال پشت رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:23 ب.ظ

و چندتا ٣٣ متر پروانه و سينه


هانا مروتي

1397/02/05 03:25 ب.ظ

و چندتا ٣٣ متر قورباغه هم رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:25 ب.ظ

و ٤ در ٦٦ انفرادي هم در طول رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:26 ب.ظ

و در آخر ٢٠٠ متر بازگشت رفتيم


هانا مروتي

1397/02/05 03:27 ب.ظ

با تشكر از مهتاب جون و سارا جون 💚💜💋🌹❤️🙏🏻🌸😘💕💛


پرديس

1397/02/05 05:09 ب.ظ

تمرين امروزمون بيشتر تمركزش روي كمتر هواگيري بود.

بعد از Warm، رفت دست راست پروانه و دست چپ پروانه و پروانه ي كامل بدون هوا بايد ميرفتيم و برگشت قورباغه ي Slow بايد برمي گشتيم.

اين تمرين رو بعد از ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم. بعد از اون رفتيم طول و اونجا با وزنه توي دست و فين توي پا ٤*٦٦ تخصص اول و بعد ٤*٣٣ تخصص اول رفتيم و بعد از اون چند تا ٣٣ متر پروانه و كرال سينه رفتيم و بعد فقط با فين چند تا ٣٣ متر كرال پشت و كرال سينه رفتيم و بعد ٤ طول كرال سينه رفتيم كه بايد باز هم روي كمتر هواگيري تمركز مي كرديم و آخر هم ٦٦ متر مختلط رفتيم. اين تمرين آخر يكم سنگين بود.

مرسي از مهتاب جون.


Nika

1397/02/06 12:11 ق.ظ

ما سه شنبه مثل همیشه اول 200 warm رفتیم.

200 متر از تخصص اول در عرض با end3 رفتیم.

200 متر در عرض رفتیم، رفت دو دست کرال سینه با یک دست پروانه با sprint 3 و بدگشت قورباغه slow

200 متر در عرض رفتیم، رفت قورباغه سرعتی و برگشت قورباغه با سرعت کم .

4در33متر از تخصص اول و 4در66متر ازتخصص اول با وزنه تو دست وفین توی پا در طول رفتیم.

3تا 33 متر پروانه در طول رفتیم با وزنه وفین.

2 تا33 متر کرال سینه سرعتی باsprint 3 رفتیم.

‌2 تا33 متر کرال پشت رفتیم با sprint 3.

4 طول کرال سینه با sprint 3 باید میرفتیم .

4 در 66 متر مختلط رفتیم.

در آخر 200 متر بازگشت رفتیم.

با تشکر از مهتاب جون عزیز.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


بهار تقوی

1397/02/06 09:53 ق.ظ

با سلام ما اول ۵۰۰ وارم رفتیم❤


بهار تقوی

1397/02/06 09:54 ق.ظ

بعد ۳ تا ۱۰۰ متر تخصص اول رفتیم💙


بهار تقوی

1397/02/06 09:57 ق.ظ

بعد ۲۰۰ متر رفت دست راست دست چپ پروانه

کامل بدون هوا و برگشت قورباغه با end 1رفتیم💚


بهار تقوی

1397/02/06 09:58 ق.ظ

بعد ۲۰۰ متر سینه رفتیم💛


بهار تقوی

1397/02/06 09:59 ق.ظ

بعد ۱۰۰ متر قورباغه رفتیم💜


بهار تقوی

1397/02/06 10:01 ق.ظ

سپس در طول با وزنه و فین ۴ تا ۶۶ متر تخصص اول رفتیم😍


بهار تقوی

1397/02/06 10:02 ق.ظ

و بعد ۴تا ۳۳ متر رفتیم😙


بهار تقوی

1397/02/06 10:06 ق.ظ

سپس چند تا ۳۳ متر پروانه سینه و پشت رفتیم😊


بهار تقوی

1397/02/06 10:06 ق.ظ

وبعد ۴ طول سینه رکورد دادیم😁


بهار تقوی

1397/02/06 10:09 ق.ظ

ودر آخر ۴ در ۶۶ متر مختلط رفتیم😃


مریم دلگشا

1397/02/06 10:52 ق.ظ

با سلام خدمت مربیای عزیزم ‌‌. مامثل همیشه اول نرمش کردیم وبعد طناب زدیم ‌ بعدازان ۵۰۰وارم رفتیم سه تا۱۰۰مترتخصص اول انجام دادیم ۲۰۰متردست ودست چپ وپروانه کامل رفتیم بعدازان ۲۰۰ کرال سینه رفتیم بعد۱۰۰قورباغه رفتیم سپس درطول باوزنه وفین ۴تا۶۶مترتخصص اول رفتیم بعدازان ۴تا۳۳متررفتیم سپس چندتا۳۳متر پروانه ،سینه وپشت رفتیم بعدا ۴طول سینه رکورد زدیم و ۴تا۶۶متر مختلط رفتیم دراخر۲۰۰متربلزگشت رفتیم‌. باتشکزاززحمات مربیان عزیزم


یگانه قاسمی

1397/02/06 11:59 ق.ظ

با عرض سلام خدمت همه دوستان مهربانم ومربی عزیزم امروز تمرینات خیلی خوبی را داشتیم و اتفاق های هیجانی را سپری کردیم که شامل تمام رشته ها بود


یگانه قاسمی

1397/02/06 12:01 ب.ظ

ما امروز اول طناب زدیم و بعد کمی نرمش کردیم سپس 500متر وارم رفتیم بعد از آن چند و بعد از وارم 3تا 100تا تخصص اول را رفتیم


یگانه قاسمی

1397/02/06 12:01 ب.ظ

و بعد چند تا 200متر رفتیم که خیییییییلی نفس گیر بود


یگانه قاسمی

1397/02/06 12:07 ب.ظ

وسپس100متر،قورباغه را رفتیم وبعد چند تا 33متر را رفتیم و بعد بازگشت رفتیم


یگانه قاسمی

1397/02/06 12:07 ب.ظ

ممنون از مربی خوبم

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر