گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز پنج شنبه 96,9,2

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

25 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز پنج شنبه 96,9,2" ثبت شده است

Baharravati

1396/09/03 01:15 ق.ظ

باسلام. امروز روز عالی بود. در ابتدا ۲۰۰ متر سینه و ۱۰۰ پشت و ۱۰۰قورباغه رفتیم برای گرم کردن و بعد تمرینات واترپلو با توپ رو انجام دادیم یعنی سینه و سربالا با توپ واترپلو وبعد به عرض مقدماتی رفتیم و زیر ابی برگشتیم و برعکس و سرعتی سینه بددون دست رفتیم و زیر آبی و بعد واترپلو ی عالی بازی کردیم و آتنا و بقیه عالی بازی میکنن و بعد واترپلو به طول شنا کردیم که عالی بود مخصوصا طول های سرعتی سینه و ممنونم از همه مربیای گل بخصوص مهتاب جون و سارا جون که خیلی عالی تمرین دادن😍😘😘😘😘😘😚❤❤❤


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:13 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد به مربيان عزيزم مخصوصا مهتاب جون😍😍😍❤️❤️❤️😘😘😘😘


هانا مروتي

1396/09/03 02:14 ب.ظ

باسلام

ما در روز پنج شنبه اول وارم رفتيم و بعد ٢٠٠ متر حمل توپ به جلو و ٢٠٠ متر حمل توپ به پشت رفتيم كه خيلي خوب بود و بعد ١٠٠ متر توپ را از دست راست به چپ انداختيم كه كمي سخت بود 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:15 ب.ظ

ما روز پنج شنبه ٥٠٠ متر وارم رفتيم سپس تمريناتي مربوط به شناهاي پروانه ، پشت ، قورباغه و سينه انجام داديم .بعد با توپ ٢٠٠ متر پشت و ٢٠٠ متر تك پا و سر بالا رفتيم .🏊🏼🏊🏼🏊🏼🏊🏼🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏀🏀🏀


هانا مروتي

1396/09/03 02:16 ب.ظ

و بعد در عرض تمريناتي انجام داديم كه يكي از اين تمرينات اين بود كه سربالا مي رفتيم و زير آبي بر مي گشتيم 🏊🏻‍♀️

من اين تمرين رو خخييلليي دوست دارم 👌🏻👍🏻👌🏻👍🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:17 ب.ظ

سپس ٣٣ متر شناهاي زير آبي ، سينه و سر بالا رفتيم .

بعد واتر پلو بازي كرديم و ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم


هانا مروتي

1396/09/03 02:18 ب.ظ

ما واتر پلو هم انجام داديم كه خيلي خوب بود و بازي دوستانه اَي بود .🤽🏻‍♀️🤽🏻‍♀️

من در اين بازي يك گل زدم 🤽🏻‍♀️


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:19 ب.ظ

در آخر ١٠٠ متر بازگشت رفتيم 🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️

روز پر تلاشي در كنار هم تيمي ها و مربي عزيزم داشتيم و خيلي لذت بردم .

🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🌹🌹🌹


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:19 ب.ظ

ممنون از زحمات مهتاب جوون ❤️❤️❤️

🌺🌺🌺🌹🌹🌹😍😍😍😘😘😘


هانا مروتي

1396/09/03 02:20 ب.ظ

من در تيم آتنا بودم .

من تشكر مي كنم از بازي خوب بچه ها مخصوصا يگانه عزيز 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤽🏻‍♀️🤽🏻‍♀️🤽🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/09/03 02:23 ب.ظ

ما ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول هم رفتيم .

و بعد چند تا ٣٣ متر از شناهاي مختلف رفتيم كه خيلي خوب بود 👌🏻👍🏻👌🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/09/03 02:25 ب.ظ

در آخر هم ٢٠٠ متر بازگشت رفتيم .

تشكر مي كنم از مهتاب جون عزيز و سارا جون 🙏🏻🙏🏻💋💋❤️❤️😘😘🌹🌹


پارميدا احمدي

1396/09/03 02:29 ب.ظ

تغييرات فيزيولوژيكي كه در اثر تمرينات استقامتي شنا در بدن بوجود مي آيد

تمرينات استقامتي به معني شناي مداوم در مسافتهاي طولاني مثل شناي 400 متر، 600 متر،800 متر،1400 متر و يا حتي مسافتهاي بيشتر مي باشد. يكي از امتيازهاي اين نوع تمرين اين است كه احتياج بدن را به دستگاه انتقال اكسيژن افزايش مي دهد و در نتيجه سبب تغييرات زير در بدن مي شود:

افزايش بازده قلب، كاهش ضربان قلب، افزايش كيفيت خون از نظر حمل مقدار بيشتري اكسيژن ذخيره شده، مقدار بيشتري گليكوژن در جگر و ماهيچه ها و افزايش تعداد ميتوكندريها در تارهاي ماهيچه اي.


هلنا شهری

1396/09/03 03:07 ب.ظ

سلام ما امروز اول200 وارم رفتیم بعد تیم واتر پلو داشت و مهتاب جون به تمریناتی داد اول کرال سینه بی نفس رفتیم و بعد قورباغه و سپس کرال پشت ودر اخر هم پروانه سه دست یک هوا رفتیم که تمرینات خیلی خوبی در عرض استخر بود بعد تمریناتی در طول انجام دادیم که من رکورد خوبی داشتم البته از نظر خودم بعد یک طول یک طول از همه ی شنا ها رفتیم که خیلی خوب و نفس گیر بود به نظر من تمرینات مهتاب جون خیلی تاثیر گذار در هر چهار شنا است و من خوشحالم که با تمرینات مهتاب جون شنایم بهتر شده

با تشکر فراوان از مهتاب جون و سارا جوت


هلنا شهری

1396/09/03 03:12 ب.ظ

کرال سینه یکی از انواع شنا است که حرکاتی کاملاً تعریف شده و مشخص دارد. شانه‌ها باید با آب در یک خط قرار بگیرند، و حرکت‌های دست‌ها و پاها باید با هم انجام شود. دست‌ها از سینه دور شده و به دور بدن می‌گردد و بعد دوباره به جای اولیه بازمی‌گردد (پاها مستقیم اند و بالا و پایین می‌روند). اگر با این حرکت یک ساعت شنا کنید، حدود ۷۵۰ کالری خواهید سوزاند.

واژهٔ کرال از فعل انگلیسی Crawl گرفته شده که به معنی خزیدن است. زیرا انسان به وسیلهٔ این شنا در آب می‌خزد و پیش می‌رود.

کرال سینه سریعترین روش شنا است و تقریباً همه شناگران در مسابقات شنای آزاد از آن استفاده می‌کنند.


هلنا شهری

1396/09/03 03:15 ب.ظ

کسی به درستی نمی‌داند که اولین بار این شنا در کدام کشور معمول شده‌است، ولی شواهد و قوانین نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این شنا در مصر ابداع شده‌است. اما مسلم این است که در سال۱۷۰۰ در استرالیا این شنا به وسیلهٔ الک ویکمن معمول شد، و سپس به آمریکا و اروپا راه یافت، و بالاخره یکی از مهمترین بازی‌ها در مسابقه‌های المپیک را تشکیل داد، و برای اولین بار یک آمریکایی به نام چارلز دانیلز به سال ۱۹۰۸ در رشتهٔ شنای بازی‌های المپیک شرکت کرد و با شنای کرال مسافت ۱۰۰ متر را در ۶۰ ثانیه و سه پنجم طی کرد و برنده شد. شنای کرال امروزه بیش از هر شنای دیگر طرفدار دارد و بیشتر شناگرها با آن آشنایی دارند.


هلنا شهری

1396/09/03 03:18 ب.ظ

شنای قورباغه گونه‌ای از ورزش شنا است. شنای قورباغه قدیمی‌ترین و رایج‌ترین گونه شنا است. دلیل این امر این است که در این نوع از شنا، شناگر قادر به تنفس راحت در حین شنا نیز هست. در استخرها گونه‌هایی از شنا که در آغاز به شناگران آموخته می‌شود معمولاً اول شنای کرال سینه و شنای قورباغه‌است.

شنای قورباغه یکی ازچهارنوع شنای اصلی است که مسابقات آن رسماً برگزار می‌شود و در عین حال این شنا علاقه‌مندان بسیاری دارد، زیرا احتیاج کمتری به صرف انرژی نسبت به شنای کرال سینه دارد. یادگیریش آسان است. این شنا برای مسافت‌های طولانی مناسب است، علاوه بر این، شنای قورباغه هم جهت شنا کردن در دریا وهم در موقع نجات غریق مفید است. کندترین نوع شنا بین چهارنوع شنای اصلی است.

این شنا در واقع به این شکل انجام می‌شود که بدن درحالتی افقی برروی آب قرار گرفته؛ هر دو دست، آب را از جلو گرفته و توسط کف و ساعد به طرف عقب و زیر شکم می‌کشند و از همان زیر آب، به جلو آمده کشیده می‌شوند و مجدداً عمل کشش آب توسط دستها انجام می‌گردد. پاها نیز توسط فشار و ضربه‌ای که به آب وارد می‌آورند آب را به عقب می‌رانند. بدین روش که هر ضربه توسط کف پا زده می‌شود و برای اینکار مفصل ضربه و فشار لازم به آب وارد می‌شود. این نوع شنا را بعضی از مربیان قورباغه تجارتی می نامند


اتنا سليمانى

1396/09/03 08:22 ب.ظ

با سلام خدمت مربيان خوبم

ما روز ٥شنبه ١٠٠تا طناب زديم بعد نرمش انجام داديم كه عالى بود بعد ٢طول زير ابى قورباغه رفتيم وكرال سينه برگشتيم

بعد مهتاب جون با ما تمرينات اصلاحى كار كرد كه به نظر خودم شناى قورباغم خيلى پشرفت كرد بعد تمرينات طولى انجام شد٣طول كرال سينه با فين رفتيم

بعد دست قورباغه موج پروانه رفتيم

بعد مسابقات طولى انجام شد كرال سينه رفتيم و برگشتيم كه مهتاب جون ركورد گرفت بعد كرال پشت رفتيم قورباغه برگشتيم وكرال پشت رفتيم پروانه برگشتيم

وبعد سرد كرديم🌛🌛😱😱😰😤


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:11 ب.ظ

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان مهربانم


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:16 ب.ظ

ما امروز تمرینات خوبی داشتیم. ما با آغاز ماه جدید وشروع مسابقه ها تلاش و کوشش ما هم بیشتر شده است🏊🏊🏊


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:19 ب.ظ

بعد از طناب زدن ونرمش 500متر وارم رفتیم و سپس تمرینات حمل توپ را انجام دادیم با انجام این تمرینات برای انجام یک بازی خوب مناسب است💗💗💗💗🏊🏊🏊🏊


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:22 ب.ظ

بعد در عرض استخر تمرینات سرعتی خوبی را سپری کردیم که بسیار نفس گیر بود من با انجام دادن این تمرینات نفس گیر متوجه ی پیشرفتم شدم🏊🏊🏊


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:24 ب.ظ

ما در روز پنجشنبه واتر پلو بازی کردیم که بسیار عالی بود و من در حمله ی تیم آتنا بازی کردم ما بازی رو مساوی به اتمام رساندیم


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:25 ب.ظ

ما 100متر بازگشت رفتیم


یگانه قاسمی

1396/09/04 08:27 ب.ظ

ممنون از مربی خوبم. 💗. 💗❤. 💗❤💜. 💗❤💜💙. 💗❤💜💙💚. 💗❤💜💙💚💛

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر