گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 95,7,16

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

18 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 95,7,16" ثبت شده است

هانا مروتي

1396/07/16 07:13 ب.ظ

باسلام

امروز اول طناب زديم و بعد ٢٠٠ متر وارم رفتيم كه خوب بود و من وقتي طناب مي زنم بهتر مي تونم شنا كنم 🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:14 ب.ظ

و بعد ٢٠٠ متر پاي كرال سينه رفتيم كه من خوب رفتم و از خودم راضي بودم 👌🏻👌🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:17 ب.ظ

و بعد ٤ تا ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم كه من خيلي خوب رفتم .

من يك اشكال تكنيكي در پروانه هم داشتم كه رميصا به من گفت و كمي برطرف شد و از رميصا تشكر مي كنم 🙏🏻🙏🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:18 ب.ظ

و بعد پشت و قورباغه هم رفتيم كه من قورباغم خيلي بهتر شده 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:19 ب.ظ

و بعد ١ طول سينه رفتيم كه من راضي بودم و خوب بود 🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:22 ب.ظ

و در آخر هم ٢٠٠ متر باز گشت رفتيم 🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻🏊🏻


هانا مروتي

1396/07/16 07:23 ب.ظ

من از مهتاب جون و سارا جون عزيز هم تشكر مي كنم ❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻


بهار تقوی

1396/07/16 08:31 ب.ظ

با سلام خسته نباشید

ما امروز ابتدا وارم رفتیم . بعد 100 متر پای سینه رفتیم.


بهار تقوی

1396/07/16 08:32 ب.ظ

بعد تمرینات 4 تا 100 متر تخصص اول و 100 متر سینه و قورباغه را رفتیم.


بهار تقوی

1396/07/16 08:34 ب.ظ

سپس رکورد 100 متر تخصص اول و100متر پشت را رکورد دادیم.


بهار تقوی

1396/07/16 08:36 ب.ظ

و در آخر هم 2 طول رفت پشت و برگشت قورباغه را تیمی رفتیم.


بهار تقوی

1396/07/16 08:39 ب.ظ

من در شنای پشت خیلی پیرفت کردم رکوردمو از 2:22 به 2:16 رسوندم


بهار تقوی

1396/07/16 08:40 ب.ظ

با تشکر فراوان از سارا جون و مهتاب جون که برای ما زحمت می کشند.


بهار تقوی

1396/07/16 08:44 ب.ظ

مزایای شنا برای سلامت

نوشتار اصلی: شنا و سلامت

شنا، فشار را از روی ستون فقراتتان برمی‌دارد. این اتفاق تقریباً مشابه تجربهٔ جاذبهٔ صفر است؛ بنابراین شنا کردن برای استخوان‌های شما خوب است و مفاصلتان را سالم نگاه می‌دارد.

شنا، اکثر عضلات بدن شما را به حرکت می‌اندازد، اما شما به ندرت احساس فشار بیش از حد یا کشیدگی عضلات می‌کنید. شما می‌توانید هر دوره، از تکنیک‌های مختلف شنا استفاده کنید تا انواع عضلات بدنتان را پرورش داده و به عضلات دیگر استراحت دهید.

شنا یک تمرین کاردیوی عالی‌ست. قلبتان را آموزش و راه صحیح تنفس را به شما یاد خواهد داد و به استقامت بدن و قلبتان می‌افزاید.

شنا می‌تواند با ایروبیک در آب نیز ترکیب شود تا به شما کمک کند راحت‌تر چربی‌های اطرف باسن و ران خود را بسوزانید.

شنا به شما کمک می‌کند تا به خوبی به بدن خود شکل دهید. پوست و عضلات شما را ماساژ می‌دهد و از بوجود آمدن چربی‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند.

شنا، از نظر آسیب‌پذیری یکی از کم خطرترین ورزش‌هاست و نسبت به بدنسازی یا ورزش‌های قدرتی خیلی امن‌تر است. این ورزش از مفاصل شما محافظت کرده تا کمتر دچار صدمات مفصلی بشوید.

شنا کردن، نتایج سلامتی بسیار خوبی برایتان دارد، در حالی که ورزشی با فشار کم است. همهٔ آدم‌ها می‌توانند شنا کنند، حتی کسانی که توانایی ورزش بصورت مؤثر و سنگین را ندارند. بعنوان مثال، برای خانم‌هایی که باردار هستند یک ورزش عالی و ایمن است. با این حال احتیاج دارند تا پیش از اینکه در استخر شیرجه بزنند با پزشک خود در اینباره مشورت نمایند.

شنا، انرژی مثبت شما را افزایش می‌دهد و استرس را از جسمتان دور خواهد کرد.

شنا همچنین کمک می‌کند تا فشار خونتان را کنترل کنید. می‌تواند قلب شما را سالم نگاه دارد.

شنا باعث خواهد شد تا دستگاه تنفسی‌تان نیز سالم بماند. اگر در آب و هوای خشک و خنک زندگی می‌کنید، در اکثر مواقع در خانه یا در محل کار تان هوای خشک تنفس می‌کنید. تنفس هوای تازه و مرطوب در محیط استخر یا دریا می‌تواند دستگاه تنفسی شما را سالم نگاه دارد.


بهار تقوی

1396/07/16 08:49 ب.ظ

تاریخچه شنای پروانه

این شنا درسال‌های ۱۹۳۰ از تحول شنای قورباغه سنتی بوجود آمد. در سال ۱۹۵۶این شنا به طور رسمی وارد مسابقات المپیک شد. اولین مرحله تحول شنای قورباغه ابداع مرحله خروج دست از آب بود که بطور چشمگیری سرعت شناگر را از طریق کاهش نیروهای مقاوم، بدون نقص قوانین شنای آن زمان، افزایش داد. بلافاصله پس از آن، شیوه پا زدن دلفین که ماهی با هوش دریاهاست ابداع شد، که درآن هر دو پا به جای حرکت در صفحه افقی در شنای قورباغه در صفحه عمودی و به طور همزمان حرکت می‌کردند که این روش، خود سهم زیادی در کسب سرعت بیشتر نسبت به شنای قورباغه داشت


رميصا

1396/07/18 01:08 ب.ظ

ما امروز ركورد ها وتمرين ها ي تخصص اول داشتيم وروشون زياد تمرين كرديم و خوشحالم كه مهتاب جون از ركوردم راضي بود

ما در طول هم شنا كرديم وهمينطور ١٠٠متر از هر شنا داشتيم كه من تونستم خوب از پس همشون بر بيام واز اين موضوع خيلي خوشحالم👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😄😄😄😄😄😄🌟🌟⭐️


رميصا

1396/07/18 01:11 ب.ظ

ما داريم به مسابقات نزديك ميشيم واين تمرينمون رو دو برابر ميكنه وهمينطور مهتاب جون رو خسته و من دارم تلاشم رو مي كنم كه هم فشاري رو از رو دوش معلم عزيزم بر دارم وهمينطور پيشرفت كنم

وازشون ممنونم💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍⭐️⭐️⭐️☝🏻☝🏻


رميصا

1396/07/18 01:13 ب.ظ

ما واتر پلو بازي نكرديم چون همي وقتمو رو شنا تمرين كرديم ولي اميد وارم بازي كنيم هم چون بچه ها خيلي پيشرفت كردن و هم بازي مون عالي شده وهمي اينها رو مديو مربي عاليمون هستيم💋💋💋💋👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😘😘😘⭐️⭐️⭐️😁😁😁😁

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر