گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 96,12,6

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

56 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 96,12,6" ثبت شده است

بهار تقوی

1396/12/06 08:29 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت مربیان عزیز.ما اول طناب و نرمش کردیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:30 ب.ظ

بعد 500 متر وارم رفتیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:31 ب.ظ

سپس چند تا 33 متر زیر آبی موج و قورباغه رفتیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:32 ب.ظ

بعد از آن چند تا 33 متر سینه spr 3 رفتیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:34 ب.ظ

بعد 3 تا 100 متر تخصص اول رفتیم که end 1 . end2.end3 بود


بهار تقوی

1396/12/06 08:35 ب.ظ

سپس با شکوفه جون 5 تا 100 متر تخصص اول با end3 و 3 تا 100 متر تخصص دوم با end3 رفتیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:36 ب.ظ

بعد از آن رکورد 4 در 66 متر مختلط انفرادی را دادیم


بهار تقوی

1396/12/06 08:37 ب.ظ

بعد تمرین استارت از روی طناب کردیم.


بهار تقوی

1396/12/06 08:38 ب.ظ

در آخر هم باز گشت رفتیم.

با تشکر


بهار تقوی

1396/12/06 08:41 ب.ظ

فواید ورزش شنا

ورزش شنا یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند.

تغییرات فیزیولوژیكی كه در اثر تمرینات استقامتی شنا در بدن بوجود می آید.

تمرینات استقامتی به معنی شنای مداوم در مسافتهای طولانی مثل شنای ۴۰۰ متر، ۶۰۰ متر،۸۰۰ متر،۱۴۰۰ متر و یا حتی مسافتهای بیشتر می باشد. یكی از امتیازهای این نوع تمرین این است كه احتیاج بدن را به دستگاه انتقال اكسیژن افزایش می دهد و در نتیجه سبب تغییرات زیر در بدن می شود.

افزایش بازده قلب، كاهش ضربان قلب، افزایش كیفیت خون از نظر حمل مقدار بیشتری اكسیژن ذخیره شده مقدار بیشتری گلیكوژن در جگر و ماهیچه ها و افزایش تعداد میتوكندریها در تارهای ماهیچه ای.


بهار تقوی

1396/12/06 08:42 ب.ظ

ماهیچه هایی كه در شنا بكار گرفته می شوند.

در زیر اسامی بعضی از ماهیچه های اصلی كه در مرحله جلو بردن یك شناگر در حركتهای شنا از آنها استفاده می شود ذكر شده است:

۱٫ ماهیچه های پائین برنده دست: ماهیچه پشتی بزرگ، ماهیچه سینه ای بزرگ ماهیچه گرد بزرگ و سرطویل، ماهیچه سه سربازویی. این ماهیچه ها باعث تقویت كشش دست در داخل آب می شوند.

۲٫ ماهیچه های گرداننده داخلی دست: ماهیچه سینه ای بزرگ، ماهیچه پهن پشتی، ماهیچه گرد بزرگ و ماهیچه تحت كتفی این ماهیچه ها قسمت بالایی دست را به طرف داخل میچرخانند. قوی شدن این ماهیچه ها از نظر نگه داشتن آرنج در بالا كه در مرحله اول كشش دست در هر چهار شنا مفید است، ضرورت دارد.


هانا مروتي

1396/12/07 03:19 ب.ظ

باسلام

ما در روز يكشنبه اول طناب زديم و نرمش كرديم و بعد ٥٠٠ متر وارم رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:22 ب.ظ

و بعد چند تا ٣٣ متر و ٦٦ متر در عرض رفتيم كه خوب بود .


هانا مروتي

1396/12/07 03:23 ب.ظ

بعد چند تا ٣٣ متر زير آبي رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:25 ب.ظ

البته زير آب يا موج مي زديم و يا قورباغه مي رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:28 ب.ظ

و بعد در عرض ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول رفتيم كه end 1 ,end2,end3 رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:30 ب.ظ

سپس با شكوفه جون كار كرديم كه خيلي عالي بود


هانا مروتي

1396/12/07 03:38 ب.ظ

اول ٥ تا ١٠٠ متر تخصص اول با end3 رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:39 ب.ظ

و بعد ٣ تا ١٠٠ متر تخصص دوم رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:41 ب.ظ

و بعد ٤ در ٦٦ متر با spr3 رفتيم كه خيلي خوب بود و من از ركوردم راضي بودم


هانا مروتي

1396/12/07 03:42 ب.ظ

و بعد تمرين استارت از روي طناب كرديم كه عالي بود


هانا مروتي

1396/12/07 03:42 ب.ظ

و در آخر هم ٢٠٠ متر بازگشت رفتيم


هانا مروتي

1396/12/07 03:43 ب.ظ

باتشكر از مهتاب جون و شكوفه جون و سارا جون عزيز ❤️❤️💜💜💚💚💙💙💛💛💕💕💋💋🙏🏻🙏🏻😘😘


صمدبین

1396/12/07 07:56 ب.ظ

سلام . اول ما ۵۰۰ متر وارم رفتیم وطناب زدیم


صمدبین

1396/12/07 07:57 ب.ظ

بعد چند بار در عرض موج و قورباغه و کرال سینه سرعتی رفتیم


صمدبین

1396/12/07 07:58 ب.ظ

سه تا ۱۰۰ متر تخصص اول رفتیم end 1 end 2 end 3


صمدبین

1396/12/07 07:59 ب.ظ

و بعد با شکوفه جون تمرین کردیم


صمدبین

1396/12/07 08:00 ب.ظ

تمرین خوبی بود


صمدبین

1396/12/07 08:00 ب.ظ

3 تا ۱۰۰ تخصص اول end 3 رفتیم


صمدبین

1396/12/07 08:01 ب.ظ

رکورد ۴×۶۶ هم داشتیم


صمدبین

1396/12/07 08:02 ب.ظ

وارم رفتیم ۲۰۰ متر


صمدبین

1396/12/07 08:03 ب.ظ

ببخشید بازگشت ۲۰۰ متر رفتیم


صمدبین

1396/12/07 08:03 ب.ظ

وبعد استارت از روی‌طناب تمرین‌کردیم


صمدبین

1396/12/07 08:04 ب.ظ

۳تا تخصص دوم هم تمرین کردیم ک شکوفه جون رکورد گرفتن


Samadbin

1396/12/07 08:05 ب.ظ

یک دریل ۶۶ متر هم رفتیم


Samadbin

1396/12/07 08:05 ب.ظ

با تشکر شکوفه جون و مهتاب جون و ...


Smdbin

1396/12/07 08:07 ب.ظ

نام ملیت تاریخ رقابت میزبان منبع

۵۰ متر آزاد ۲۰٫۹۱ سزار سیه‌لو برزیل ۱۸ دسامبر ۲۰۰۹ مسابقات برزیل سائوپائولو, برزیل [۱][۲]

۱۰۰ متر آزاد ۴۶٫۹۱ سزار سیه‌لو برزیل ۳۰ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۳][۴]

۲۰۰ متر آزاد ۱:۴۲٫۰۰ پل بیدرمن آلمان ۲۸ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۵][۶]

۴۰۰ متر آزاد ۳:۴۰٫۰۷ پل بیدرمن آلمان ۲۶ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۷][۸]

۸۰۰ متر آزاد ۷:۳۲٫۱۲ ژانگ لین (شناگر) چین ۲۹ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۹][۱۰]

۱۵۰۰ متر آزاد ۱۴:۳۱٫۰۲ سان یانگ چین ۴ اوت ۲۰۱۲ مسابقات المپیک لندن, بریتانیای کبیر [۱۱]

۵۰ متر کرال پشت ۲۴٫۰۴ لیام تانکوک بریتانیای کبیر ۲ اوت ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۱۲][۱۳]

۱۰۰ متر کرال پشت ۵۱٫۹۴ ایرن پیرسل ایالات متحده آمریکا ۸ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات آمریکا ایندیاناپولیس, ایالات متحده آمریکا [۱۴][۱۵]

۲۰۰ متر کرال پشت ۱:۵۱٫۹۲ ایرن پیرسل ایالات متحده آمریکا ۳۱ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۱۶][۱۷]

۵۰ متر قورباغه ۲۶٫۶۷ کامرون فن در بورگ آفریقای جنوبی ۲۹ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۱۸][۱۹]

۱۰۰ متر قورباغه ۵۸٫۴۶ کامرون فن در بورگ آفریقای جنوبی ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۲ بازی‌های المپیک لندن, بریتانیا [۲۰][۲۱]

۲۰۰ متر قورباغه ۲:۰۷٫۰۱ آکیهیرو یاماگوچی ژاپن ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۲ بازی‌های ملی گیفو (شهر), ژاپن [۲۲]

۵۰ متر پروانه ۲۲٫۴۳ (sf)

رافائل مونیوز اسپانیا ۵ آوریل ۲۰۰۹ مسابقات اسپانیا مالاگا, اسپانیا [۲۳][۲۴]

۱۰۰ متر پروانه ۴۹٫۸۲ مایکل فلپس ایالات متحده آمریکا ۱ اوت ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۲۵][۲۶]

۲۰۰ متر پروانه ۱:۵۱٫۵۱ مایکل فلپس ایالات متحده آمریکا ۲۹ ژوئیه ۲۰۰۹ مسابقات جهانی رم, ایتالیا [۲۷][۲۸]

۲۰۰ متر مختلط ۱:۵۴٫۰۰ رایان لوچت ایالات متحده آمریکا ۲۸ ژوئیه


Samdbin

1396/12/07 08:08 ب.ظ

به گزارش یول‌پرس، رقابت‌های مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی شنا در مواد مختلف به میزبانی استان زنجان برگزار و با رکوردشکنی شناگر آذربایجان‌شرقی همراه شد.

مهدی انصاری شناگر میانه‌ای در این رقابت‌ها توانست حدنصاب جدیدی را دو ماده‌ ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه در استخر ۲۵ متر ثبت کرده و رکورددار کشور شود.

وی ابتدا موفق به ثبت رکورد جدید ۵۰ متر پروانه با زمان ۲۴:۹۷ شد که البته این رکوردشکنی در استخر ۲۵ متر به حساب می‌آید چراکه رکورد ملی این ماده در استخر ۵۰ متر با زمان ۲۴:۳۲ در دست خود انصاری است و در رقابت‌های بازی‌های اسلامی باکو به ثبت رسید.

شناگر استان همچنین در ۱۰۰ متر پروانه با زمان ۵۳:۹۴ در استخر ۲۵ متر رکورد جدیدی را ثبت کرد. رکورد قبلی این ماده ۵۶:۴۳ بود که انصاری به میزان قابل توجهی آن را بهبود بخشید.

گفتنی است مهدی انصاری در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در کشور آذربایجان (باکو ۲۰۱۷) برگزار شد، ۳ نشان برنز را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.


mehrsa shafie

1396/12/07 09:30 ب.ظ

با سلام

ما روز يكشنبه تمرينات خوبي رو با خانم صادقي پناه داشتيم


mehrsa shafie

1396/12/07 09:30 ب.ظ

ما ٥ تا ١٠٠ متر تخصص اول داشتيم من از ركورد هام راضي بودم


mehrsa shafie

1396/12/07 09:31 ب.ظ

٣تا ١٠٠ متر تخصص ٢ داشتيم كه من پشت رفتم كه خانم صادقي پناه بهم گفتن پروانه نرم و پشت برم اونقدر بد نبود يعني ميشه گفت ركورد هام خوب بودن


mehrsa shafie

1396/12/07 09:33 ب.ظ

ركور ٤*٦٦ داشتيم(چهار در شصت و شش) خوب بود اما شنا قورباغه كار من رو خراب مبكنه اخه من قورباغم خيلي بده و ركورد منو بالا مياره


mehrsa shafie

1396/12/07 09:33 ب.ظ

خيلي خوشحالم كه دوباره خانم صادقي پيش ما ميان من واقعا دلم براشون تنگ شده بود و وقتي اومدن خيلي خوشحال شدم😍😍


mehrsa shafie

1396/12/07 09:35 ب.ظ

ما دريل تخصص اول ارفتيم كه (تخصص من سينه بود)


mehrsa shafie

1396/12/07 09:35 ب.ظ

در اخر هم تمرينات استارت داشتيم


mehrsa shafie

1396/12/07 09:36 ب.ظ

خلاصه روز خيلي خوب و مفيدي رو سپري كرديم


mehrsa shafie

1396/12/07 09:36 ب.ظ

ممنونم از خانم صادقي پناه و خانم حسين زاده عزيز


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:25 ب.ظ

با عرض سلام خدمت همه دوستان مهربانم ومربی عزیزم ما امروز ابتدا طناب زدیم و نرمش کردیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:27 ب.ظ

سپس 500متر وارم رفتیم بعد از آن چند تا دریل رشته ها را رفتیم💞💞💞


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:28 ب.ظ

بعد 3تا 100تا تخصص اول را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:29 ب.ظ

بعد با شکوفه جون تمرینات خوبی را سپری کردیم ما از تمرین کردن با شکوفه جون لذت بردیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:31 ب.ظ

ما 5تا رکورد تخصص اول و 3تارکورد تخصص دوم را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:33 ب.ظ

وبعد رکورد چهار در صد مختلت را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:33 ب.ظ

ما تمرینات مربوط به مسابقات هم انجام دادیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:35 ب.ظ

ما روز مفید و هیجان انگیزی را در کنار خانم حسین زاده و خانم صادقی را داشتیم


یگانه قاسمی

1396/12/07 10:36 ب.ظ

ممنون از مربی های خوبم💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗💝💝💝❤❤❤💛💛💛💚💚💚💙💙💙💜💜💜🏅🏅🏅🏅🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر