گفتمان

نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 96,8,14

دسته ها: گفتمان
کلمات کلیدی:
چاپ

مدیر گفتمان سایتمدیر گفتمان سایت

سایر نوشته ها توسط مدیر گفتمان سایت

35 نظر در مطلب "نظرات خوب بچه های تیم در مورد تمرینات روز یکشنبه 96,8,14" ثبت شده است

پارميدا احمدي

1396/08/14 08:26 ب.ظ

با سلام و خسته نباشيد🌹🌹🌹😘😘😘

ما امروز بعد از طناب و ورزش ٢٠٠ متر وارم رفتيم .

سپس ٣ تا ١٠٠ متر تخصص اول و ٣ تا ١٠٠ متر تخصص دوم تمرين كرديم .🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️🏊🏼‍♀️


پارميدا احمدي

1396/08/14 08:28 ب.ظ

ما امروز ركوردگيري ٢٠٠ متر سينه داشتيم . خوشحالم كه ركورد من خوب بود.

و در آخر به صورت تيمي ركوردگيري مختلط كرديم .🏊🏼‍♀️🏊🏼🏊🏼‍♀️🏊🏼🏊🏼‍♀️🏊🏼


پارميدا احمدي

1396/08/14 08:30 ب.ظ

در كل امروز تمرينات خوبي داشتيم و در كنار مربي عزيزم و هم تيمي هاي گلم خيلي روز خوبي رو داشتم😍😍😍❤️❤️❤️😘😘😘


پارميدا احمدي

1396/08/14 08:30 ب.ظ

ممنونم از همه زحمات مربيان عزيز مخصوصا مهتاب جوون 🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌹🌹🌹😘😘😘😘🌷🌷🌷🌷


پارميدا احمدي

1396/08/14 08:48 ب.ظ

از فوايد شنا

شنا کردن، چیزی به شما تقدیم می کند که سایر ورزش های هوازی نمی توانند و آن هم عبارتست از: توانایی کار کردن بدن بدون تماس سخت استخوان های شما.

وقتی بدن انسان در آب غوطه ور می شود، به طور خودکار سبک تر می گردد. وقتی تا کمر در آب فرو می روید، بدن 50 درصد وزنش را تحمل می کند؛

وقتی تا سینه در آب فرو می روید، 25 تا 35 درصد وزنش را تحمل می کند؛

وقتی آب به گردن می رسد، فقط 10 درصد وزن خودتان را تحمل می کنید و 90 درصد بقیه وزن بدن بوسیله استخر نگه داشته می شود.

یعنی استخر، مکان مطلوبی را برای کار کردن عضلات سفت و مفاصل دردناک فراهم می کند، خصوصاً اگر چاق و یا مبتلا به آرتروز مفاصل باشید.

انواع صحیح ورزش برای افراد مبتلا به آرتروز (آرتریت) عبارتند از: ورزش هایی که باعث کشش عضلات شوند، ورزش هایی که عضلات را قوی کنند و ورزش هایی که باعث تمرین هوازی شوند. شنا کردن در استخر هر سه نوع این ورزش ها را در بردارد.

اگر آب استخر گرم باشد، برای مبتلایان به آرتروز خیلی بهتر است، زیرا آب گرم، خشکی مفاصل را برطرف می کند و آن ها را شل می کند.

در حقیقت، آب درمانی و شنا برای مبتلایان به آرتریت روماتوئید مفیدتر از سایر فعالیت های ورزشی است.


mehrsa shafie

1396/08/14 10:18 ب.ظ

يا سلام

امروز بعد إز ترمش و طناب زدن ٣ تا صد متر تمرين از پا و كامل تخصص هامون داشتيم


mehrsa shafie

1396/08/14 10:20 ب.ظ

تمرين هايي كرديم و بعد ركورد گيري٤٠٠ متر شناي ازاد (كرال سينه) داشتيم كه من با تقسيم بندي انرژي ركورد خوبي زدم و از خودم راضي بودم


mehrsa shafie

1396/08/14 10:22 ب.ظ

تيمي هايي هم داشتيم كه هم تيمي هاي من اتنا جون مانيا جون و ستايش جون بودن و من ازشون تشكر ميكنم چون تونستيم رتبه هاي خوبي داشته باشيم مخصوصا تو شناي پشت


mehrsa shafie

1396/08/14 10:22 ب.ظ

با تشكر از مربيان گلم❤️🌹😘🏊🏻🏊🏻🏊🏻😘🌹❤️


آدرينا فراهاني

1396/08/14 10:23 ب.ظ

با عرض سلام

امروز تمرينات خوبي داشتيم بعد از طناب زدن شناي پروانه ،قورباغه، كرال سينه ،وارم انجام داديم مهتاب جون ممنون از زحماتي كه مي كشين 😍😘🌹


بهار تقوی

1396/08/15 04:51 ب.ظ

با سلام خسته نباشید

ما امروز بعد از نرمش و طناب وارم رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/15 04:53 ب.ظ

بعد 3 تا 100 متر از تخصص اول و دوم را رفتیم که رفت پای آن بود و برگشت کامل


بهار تقوی

1396/08/15 04:54 ب.ظ

بعد هم 400 متر سینه را رفتیم که من نسبت به رکورد قبلم کم کردم.


بهار تقوی

1396/08/15 04:55 ب.ظ

و در آخر هم مختلط رکورد دادیم.


بهار تقوی

1396/08/15 04:56 ب.ظ

که یار های من رمیصا . باران .وسلوا بودن .


بهار تقوی

1396/08/15 04:58 ب.ظ

اول هر کس یک شنا می رفت بعد سینه بعد قورباغه و آخر هم پشت رفتیم.


بهار تقوی

1396/08/15 04:59 ب.ظ

با تشکر فراوان از مربیان عزیز بخصوص مهتاب جون


یگانه قاسمی

1396/08/15 07:10 ب.ظ

با عرض سلام ما امروز پس از طناب و نرمش 200متر وارم رفتیم


یگانه قاسمی

1396/08/15 07:12 ب.ظ

ما 100متر های تخصص اول و دوم را انجام دادیم که بسیار عالی بود و رکورد 400متر سینه دادیم که بسیار نفس گیر بود


یگانه قاسمی

1396/08/15 07:13 ب.ظ

سپس رکورد های مختلط خوبی را سپری کردیم


یگانه قاسمی

1396/08/15 07:14 ب.ظ

یار های من بهار طاهره ویاس عزیز بودند ودر آخر شنای تیمی هر رشته را رفتیم


یگانه قاسمی

1396/08/15 07:15 ب.ظ

ممنون از مربی خوبم


هانا مروتي

1396/08/15 07:36 ب.ظ

بإسلام

ما اول ٢٠٠ طناب زديم و سپس نرمش كرديم و بعد ٢٠٠ متر وارم رفتيم كه خوب بود .🏊🏻🏊🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/15 07:40 ب.ظ

و بعد ٣٠٠ متر تخصص اول و ٣٠٠ متر تخصص دوم رفتيم .

كه خييييييلللللييييييي خوب بود .👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


هانا مروتي

1396/08/15 07:42 ب.ظ

و بعد ركورد ٤٠٠ متر كرال سينه داديم كه سخت و نفس گير بود ولي خوشبختانه من ركورد خوبي رو كسب كردم 👌🏻👌🏻👌🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/15 07:46 ب.ظ

و بعد روي شناهاي سرعتي كار كرديم كه خوب بود و من توانستم با سرعت خوبي برم 🏊🏻🏊🏻👌🏻🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️


هانا مروتي

1396/08/15 07:48 ب.ظ

و بعد شناهاي تيمي انجام داديم كه خوب بود و من إز خودم راضي بودم 👍🏻👌🏻


هانا مروتي

1396/08/15 07:50 ب.ظ

باتشكر إز مربي بسيار خوبم مهتاب جون عزيز و ساراجون 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😘😘❤️❤️🌹🌹🌸🌸💋💋🏊🏻‍♀️🤽🏻‍♀️


بهاررواتی

1396/08/15 08:04 ب.ظ

باسلام . ما یکشنبه ۲۰۰ متر گرم کردیم بعد شنا های قدرتی و سرعتی شروع شد که ۳ تا ۱۰۰ متر تخصص ۱ و ۳ تا ۱۰۰ متر تخصص ۲ با اسپیرینت ۱و ۲ و ۳. بعد از تموم شدن اینها به طول ایستادیم و به صورت تیمی شنا کردیم یعنی ۴در ۵۰ متر یا مختلط شنا کردیم و تمرین عالی و فوق العاده ایی بود.با تشکر از تمرینات عالی خانم حسین زاده عزیز😘❤❤


بهار رواتی

1396/08/15 08:07 ب.ظ

چند فایده اصلی شنا:

افزایش کشش و قدرت عضله

شنا در مقایسه با سایر ورزش های هوازی، قدرت و کشش عضلات را بهتر افزایش می دهد.

به عنوان مثال فرد هنگام دویدن، بدن خودش را در هوا حرکت می دهد، ولی در ورزش شنا، فرد خودش را در آب جلو می برد. چگالی (تراکم) آب 12 برابر هوا است.

در نتیجه هر حرکت دست و پا در طی شنا، یک ورزش مقاومتی می شود. باید بدانید که ورزش های مقاومتی، بهترین راه افزایش کشش و قدرت عضلات هستند.

همچنین ورزش شنا برای استحکام استخوان مفید است.


بهاررواتی

1396/08/15 08:08 ب.ظ

3- بهبود انعطاف پذیری بدن

بر خلاف وسایل ورزشی موجود در سالن ورزشی ژیمناستیک که هر بار روی یک قسمت بدن اثر دارند، ورزش شنا باعث حرکت تمام قسمت های بدن می شود و در نتیجه مفاصل و رباط ها را نرم و انعطاف پذیر می کند. دست ها، باسن، پاها، سر و ستون فقرات با شنا کردن در آب حرکت می کنند و می چرخند.

علاوه بر این، طی هر حرکت به سمت جلو در طی شنا، بدن کش می آید که نه تنها باعث افزایش کارآیی بدن در آب می شود، بلکه موجب کشش بدن از سر تا انگشتان پا می گردد.


رميصا

1396/08/15 11:22 ب.ظ

با سلام

ما امروز بعد از وارم تمرينات پاي سينه داشتيم كه مهتاب جون ازمون راضي بودن وهمينطور كامل سينه كه پاهامون رو تقويت ميكرد👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻


رميصا

1396/08/15 11:24 ب.ظ

كا ركورد چهارصد متر سينه داشتيم كهمن تشيم بندي انرژي درستي كردم و تونستم همه ي طول ها رو بدون خستگي برم⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


رميصا

1396/08/15 11:26 ب.ظ

ماشناي تيمي داشتيم كه من با هم تيمي ها بهار،باران،وسلوا بودم كه خييييللللييييي ازشون راضي بودم چون نهايت تلاششون رو كردن وخوب درخشيدند💓💓💓💓💓😁😁😄😄


رميصا

1396/08/15 11:30 ب.ظ

ما واتر پلو بازي نكرديم ولي روز خوبي رو داشتيم🙏🏻💫😁😁😁

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر