دات نت نیوک

بنام یگانه ایزد توانا

 

به فرزندان خود شنا ، سوارکاری و تیراندازی را بیاموزید.    (پیامبر محمد (ص) )

تیم شنای دختران موج آزادی

شادی و سلامت روح و جسم با بهترینهای شنای ایران

 

شنا ورزشی مفرّح ، نشاط آور و ضد افسردگی است و جدا از فوائد پزشکی آن در سلامت جسم ، در سلامت روح نیز پیشتاز میباشد. آموزش و هدایت صحیح که منجر به زدگی ازین رشته نشود خود نیاز به تجربه و تکنیک خاص دارد و شاید به جرأت بتوان گفت تیم شنای دختران موج آزادی در تهران و کشورحسن سابقه خوبی را دارا میباشد.

تیم شنای دختران موج آزادی با کادری مجرب و با سابقه قهرمانی و حضور در مسابقات مختلف در رشته های متفاوت ، آمادگی خود را برای جذب متقاضیان اعلام میدارد . در این مجموعه آموزش شنا ، واترپلو و رشته های زیرمجموعه انجام میگیرد. شایان ذکر است که کادر مجموعه سنوات قهرمانی استانی ، کشوری و جهانی بسیاری در کارنامه خود دارا هستند و با انگیزه فراوان آماده ارائه تجارب خود از سنین پائین تا بزرگسال میباشند.

در این مجموعه رابطه و اعتماد متقابل بین والدین و مربی و سرپرست تیم باعث گردیده که هر روز بهتر از گذشته با تمامی کاستیهای عمومی موجود شاهد پیشرفت و ارتقای اعضاء ، بچه ها و تیم باشیم و این خود تنها از پشتکار و عزت مربیان نشأت میگیرد.

در حال حاضر تیم متشکل از تعداد قابل توجهی از شناگرانی است که بعنوان اعضای اصلی تیم ، پیش تیم و مدرسه شنا  که در حال فراگیری مهارتهای لازمه و حرفه ای میباشد.

 

کارد فنی تیم شنای دختران موج آزادی :

سرپرست تیم : سارا ابراهیمی

سرمربی تیم : سرکار خانم حسین زاده ، حدود دو دهه تجربه در امور ورزشی از پایه تا قهرمانی ، فعالیت در رشته های مختلف ورزشی مانند شنای قهرمانی ، واترپلو ، اسکی روی آب ، اسکی روی برف ، سوارکاری و رشته های دیگر . البته در بسیاری از این رشته ها مقامهای قهرمانی کشوری و بین المللی نیز کسب نموده اند و در حال حاضر در سمت سرمربیگری خواهان انتقال تجارب خود به دوستداران و کشف استعدادهای جدید هستند. تاکنون تعداد زیادی از شاگردان ایشان توانسته اند در مسابقات بسیاری شرکت و مدال آور باشند . ایشان با بروز کردن فن آموزش خود توانائی آموزش حتی در سنین بسیار پائین را دارا هستند.

مربی ارشد شنا : سرکار خانم شکوفه صادقی پناه ، کارشناس ارشد رشته فیزیولوژی ورزشی ، قهرمان چند دوره مسابقات شنای کشوری و جهانی و رکورد دار پنج رشته شنا و موارد دیگر ... . در تیم موج آزادی مشغول به آموزش از سنین پایه تا بزرگسال میباشد. در تیم ، ایشان بعنوان کارشناس فنی ، مربیگری شنا ، برنامه غذائی ،  اصلاح تکنینک فنی و فیزیکی و ارتقای سطح کیفی شناگران میباشد.

مربی واترپلو : ;کادر اصلی مربیان تیم

مربی مدرسه شنا : سرکار خانم سارا ابراهیمی ، دانشجوی ارشد حقوق و در حال حاضر با توان و بینش بالا در کنار دیگر مربیان تیم مشغول به آموزش از پایه میباشند.

 

شرایط ثبت نام و عضویت در تیم موج آزادی :

این مجموعه همت خود را بر آن نهاده تا در سنین پایه سرمایه گذاری نماید و این رده شامل خردسالان، کودکان و نوجوانان میباشد. در ابتدا تعیین سطح کیفی متقاضیان اصل مهمی بوده که بنا به نظر مربیان و تست ورزشی و کیفی و مهارتی معین میگردد . سلامت پزشکی از موارد اصلی دیگر جهت تأئید عضویت در تیم شنای موج آزادی میباشد. لازم به توضیح است که کلیه موارد ذکر شده با بررسی و تأئید سرپرست ، مربیان و سرمربی تیم به نتیجه خواهد رسید.

 

دوره های آموزشی :

پس از تعیین کیفی توسط مربیان مدرسه شنای موج آزادی به ترتیب زیر از ابتدا یا میانه آموزشها پیگیری میشوند.

*    آشنائی با آب ، استخر ، اصول اولیه شنا

*    آموزش اولیه شنای چهار گانه و زیر مجموعه های آنها

*    ورود به پیش تیم مدرسه شنا و آموزش و اصلاحات مهارتی

*    اصلاح تکنیکها و آموزش مهارتهای حرفه ای چهار شنا

*    مراحل شنا و متراژها از پائین تا بالا

*    شناخت تخصصی و مهارتهای قهرمانی شنا

*    آموزشهای مقدماتی تا حرفه ای در رابطه با آناتومی و فیزیولوژی شناگران

*    ورود به تیم اصلی و آمادگی برای شرکت در مسابقات با تأئید سر مربی

*    کسب مدال و افتخار در مسابقات پس از طی مراحل آموزشی

  

نظرات و گفته های بعضی از والدین در رابطه با دوره آموزشی در تیم شنا موج آزادی :

سرکار خانم شعبانی مادر ساغر که از اعضای قدیمی تیم خانم حسین زاده در مجموعه آزادی و پرسپولیس میباشد در این رابطه میگویند : دخترم در حال حاضر کاپیتان تیم میباشد و در سابقه خود کسب مدال طلا را نیز دارا میباشد و این پیشرفت ها را مدیون ایشان میدانم و به جرأت میتوانم بگویم که رابطه ایشان با بچه های تیم مانند مادر دوم میباشد که در تمام لحظاتی که در استخر هستند با جدیت و مهربانی بطور حرفه ای مشغول آموزش میباشند. به نوبه خودم بابت این چند سال زحمات و بانی پیشرفت فرزندم تقدیر نمایم.

سرکار خانم جعفری مادر محترم زهرا کاپیتان تیم از چند سال اخیر شاگردی دخترشان را نزد خانم حسین زاده چنین گفتند : در حدود یک دهه بیش فرزندم را پیش سرمربی محترم بردم و ایشان آموزش دخترم را پذیفرتند و در مدت کوتاهی ترس و وحشت دخترم از آب و شنا را تبدیل به علاقه شدید و حتی پیشرفت چشمگیر در همه وحله ها کردند و این امر تا آنجا پیش رفت نزد خانم حسین زاده آموزش اسکی روی آب را آغاز کرد و تا مراحل پیشرفته نیز ادامه دادند و تمام این موفقیت که برای دخترم نه تنها در محدوده ورزشی بلکه از لحاظ اعتماد به نفس ، احساس مسئولیت و دید قهرمانیش نیز مرهون همت و خلوص کار و شگرد جالب و علمی ایشان و تیم مربیگری شان میباشد. البته بنده دو فرزندم نزد ایشان به شاگردی مشغول هستند و فرزند دیگرم نیز بسیار شیفته شنا  شده است و پیشرفت خوبی را داشته است. بر خود میدانم که از زحمات ایشان تشکر نموده و امیدوارم فرزندانم بتوانند با کسب مقامهای قهرمانی زحمات سرمربی عزیز سرکار خانم حسین زاده به نوعی جبران نمایند .